• SJLN

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Matl skrev 2016-03-10 06:06:07 följande:

Fick detta nu på morgonen på bim -3 eller -4... fick ett ännu svagare igår så detta är ju tydligare...men är så orolig för spök streck även om jag aldrig fått det på testlagrets tester....vad tror ni??

Nej nog tror jag att det där är äkta Grattis!
  • SJLN
    Otit skrev 2016-03-11 06:01:58 följande:

Hej! Är ny i denna tråd. Kan någon svara på varför testet blev såhär? Har fått så tidigare på testlagrets Äl-test vid några tillfällen.

Det blir så ibland att färgen liksom kladdar ut sig lite, det betyder ingenting och testet går fortfarande att läsa av så det är inget att bry sig i
  • SJLN
    eldhberg skrev 2016-03-13 06:44:37 följande:

Jag hoppas att det blev rätt bilder nu.

Det med orange handtag är mycket känsligt test o sen testlagrets. Vad tror ni. På det känsliga är det ju rosa? Eller? Kanske testlagrets med? Jag kan inte tro på det i så fall. Jisses

Ja visst är det känsliga rosa, grattis!
    ROFL skrev 2016-03-13 07:03:16 följande:

Sambon är lite osäker, tycker själv det verkar vara plus!

Absolut ett plus, grattis!
  • SJLN
    AG11 skrev 2016-03-13 07:52:27 följande:

Dagens. Syns bättre irl , bilden pixlar sig liksom lite.. Och dagsljuset har inte riktigt dykt fram

Men det är ju ingen tvekan, ett svagt men tydligt streck. Grattis!
  • SJLN
    mammasusan skrev 2016-03-13 19:11:31 följande:

Ett & samma test bara olika bilder alla original.....

Ja nog tror jag att det där är ett plus. Hoppasdet blir starkare, och hoppas verkligen det går bra den här gången
  • SJLN
    Nötcreme skrev 2016-03-14 15:02:38 följande:

Någon mer dom använder gravid kollens test?

Ja jag har alltid använt stickor beställa från graviditetskollen. Vad tänkte du på då?
  • SJLN
    Nötcreme skrev 2016-03-14 16:24:28 följande:

Hur upplever ni dom? Har någon fått plus med ett annat test och samtidigt testat med gravid kollen och fått minus med gravid kollen?

Nej alltså jag har ju BARA använt deras test, och CB digitalt då, så jag har inget annat test att jämföra med direkt. Nu sist fick jag plus på deras sticka äl+8 men jag har förstått det på andra här i tråden som att de är ganska sega på att ge utslag jämfört med andra test.
  • SJLN
    mammasusan skrev 2016-03-15 13:13:19 följande:

Bilderna på cb är på ett & samma test taget i olika ljus bara

Du ska inte prova ta ett nytt cb då? Jag tänker eftersom det visar ett tydligt streck. Så kan du ju se om det ökar eller fortfarande är lika svagt.
  • SJLN
    anonym08 skrev 2016-03-16 11:18:03 följande:

Är de nått att lita på? Apotekets egna test är det

Absolut, du är gravid
  • SJLN
    palmskan skrev 2016-03-17 07:23:16 följande:

Syns tydligare irl, fem dagar kvar tills förväntad mens. Vad tror ni?

Jag tror att det är läge att gratulera, det ser ut som början till ett plus
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester