Loppan84 skrev 2016-01-13 13:28:56 följande:
Hej! Vet att man inte ska plocka isär test egentligen men nu är det gjort och nu har jag hjärnspöken - så måste bara fråha om nån känner till hur dessa typerna test fungeraf? Det är Cb digitalt med veckoindikator från bim-4. Som ni ser är det 3 streck på remsorna - sån som jag förstår det får man plus om det ensamma strecket hade varit starkare än det svaga strecket på remsan med två streck. På detta testet var de två strecken svaga men ungefär lika starka. Mer synliga i verkligheten än på bild.
Min fråga:
Är det nån annan som plockat isär dessa test och INTE fått 3 streck? Eller har ALLA 3 streck?
Undrar om detta överhuvudtaget är ett tecken på hcg men eventuellt i små mängder (tidigt) eller om det inte betyder ett skit.
P.s secretly me jaaa ja jag vet ;) men jag måste bara se om nån annan har gjort samma sak eller sett färre streck? På nätet hittar jag massa som skriver att de har olika streck men svårt att veta om testerna ändrat sig över tid
Jag har plockat isär och tittat både när jag varit gravid och testet visade 1-2 och när testet var negativt och jag sen fick mens på väntat datum. Ja det var tre streck båda gångerna och jag kan inte påstå att det var någon väldig skillnad i styrka på strecken heller. Så väldigt svårt att avgöra på egen hand, man får nog helt enkelt låta det vara upp till testet
Plockade isär ett med gravid 2-3 också, då var strecken mycket starkare