Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Och här från gravidkollens stickor Deras hade jag dock ingen aning om hur länge de skulle doppas innan! Aldrig använt dom
Och här från gravidkollens stickor Deras hade jag dock ingen aning om hur länge de skulle doppas innan! Aldrig använt dom
Varken du eller jag nämnde något om digitalt från början
Det var frågan om hur länge testet skulle hållas i urinen, du undrade då över om det skulle doppas i 20sek, inte om just specifikt digitala, iallafall inte i klartext Men nu har vi fått det utrett hur som
Kanske bättre bild?
Eftersom några såg på mitt test idag undrar jag om ni ser nåt på stickan?
Behöver verkligen er hjälp nu.. finns det nåt där eller inbillar jag mig?? Äl+10 det undre stickan är från gravidkollen.
Har någon plussat på äl +7? Jag får inte in bilden här nu... Men det har stuckit idag och känner mig lite konstig. Supersvag skugga!
Jag har lite svårt att vara glad över plusset jag fick i helgen efter mitt MF för två månader sen, hur gör man? När ändras det från att man väntar på ett MF till att man faktiskt är gravid och kan glädjas åt det? Det går i otroliga vågor och har testat varje morgon nu sen i lördags för att få svart på vitt att det blir starkare, vilket det också blir, men är ändå rädd :/
Ditt svar är både lugnande och inte ;) Jaa jag antar det, väääldigt långt till RUL bara, är endast i v 5 (4+4) och ska på inskrivning om två veckor. Men men, för varje dag som går är det ju bra :)
Super negativt va?