• SJLN

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

SecretlyMe skrev 2015-12-13 19:55:40 följande:

Och här från gravidkollens stickor Deras hade jag dock ingen aning om hur länge de skulle doppas innan! Aldrig använt dom

Det stämmer, 15 sekunder på gravkollen. Men 20 på clearblue digital

• SJLN
    SecretlyMe skrev 2015-12-13 20:55:39 följande:

Varken du eller jag nämnde något om digitalt från början

Jo? Jag gjorde, jag skrev att jag bara använt graviditetskollens och CB digital och därför inte hade koll på andra märken.
  • SJLN
    SecretlyMe skrev 2015-12-14 06:46:01 följande:

Det var frågan om hur länge testet skulle hållas i urinen, du undrade då över om det skulle doppas i 20sek, inte om just specifikt digitala, iallafall inte i klartext Men nu har vi fått det utrett hur som

Ja precis, jag undrade om det inte kan vara olika tider eftersom det är det på graviditetskollens och CB digital. När du då citerade mig med en bild på graviditetskollens där det var 15 sekunder och inte 20 som jag skrev och sen CB plus där det var 5 sekunder uppfattade jag det som att du misstolkade vilka test jag menade. Hade du bara citerat med cb plus hade jag nog inte missförstått dig eftersom det var testet ni pratade om från början, det blir lätt missförstånd i text ibland
  • SJLN
    HCS skrev 2015-12-14 13:05:35 följande:

Kanske bättre bild?

Ser inget, men fortfarande långt kvar till bim va? Så hoppet är inte ute menar jag
  • SJLN
    HCS skrev 2015-12-14 19:50:11 följande:

Eftersom några såg på mitt test idag undrar jag om ni ser nåt på stickan?

Där ser jag en skugga, men än så länge syns ingen färg i den. I alla fall inte från min telefon.
  • SJLN
    HCS skrev 2015-12-15 08:56:23 följande:

Behöver verkligen er hjälp nu.. finns det nåt där eller inbillar jag mig?? Äl+10 det undre stickan är från gravidkollen.

Ja nu jäklar börjar det a synas här
  • SJLN
    Villhabarn29 skrev 2015-12-15 16:37:41 följande:

Har någon plussat på äl +7? Jag får inte in bilden här nu... Men det har stuckit idag och känner mig lite konstig. Supersvag skugga!

Har inte provat på +7, men jag plussade på +8
  • SJLN
    ahland skrev 2015-12-15 18:46:40 följande:

Jag har lite svårt att vara glad över plusset jag fick i helgen efter mitt MF för två månader sen, hur gör man? När ändras det från att man väntar på ett MF till att man faktiskt är gravid och kan glädjas åt det? Det går i otroliga vågor och har testat varje morgon nu sen i lördags för att få svart på vitt att det blir starkare, vilket det också blir, men är ändå rädd :/

Jag är i vecka 17 och väntar fortfarande missfall till och från så jag har tyvärr inte mycket hopp att ge dig. Jag hoppas dock att det känns bättre efter rutinultraljudet.
  • SJLN
    ahland skrev 2015-12-15 19:36:58 följande:

Ditt svar är både lugnande och inte ;) Jaa jag antar det, väääldigt långt till RUL bara, är endast i v 5 (4+4) och ska på inskrivning om två veckor. Men men, för varje dag som går är det ju bra :)

Jag fick komma in på två tidiga ultraljud på grund av de MA jag har bakom mig. Det hjälpte för stunden i alla fall du kan ju ringa och höra med kvinnokliniken om du också kan få det.
  • SJLN
    Olivia1995 skrev 2015-12-17 20:24:30 följande:

Super negativt va?

Ja jag serbara kontrollstrecket i alla fall..
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester