• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-08-13 15:28:43 följande:
    Lååååångt till fredag jö!
    hihi, får snällt vänta
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-08-13 16:29:07 följande:
    Men jag har inte alls ont i brösten, det hade jag med dottern!?
    Det kommer! mitt kom inte förens typ iv 6-7 nån gång
  • alexander2011

slemmis: ÅHH vad arg, eller rättare sagt irriterad jag hade blivit :( men vad tur att du fick en tid imorgon iaf och inte den om 2 veckor. stackars karl din :( men mindre rörelser kan en få periodsvis.

hoppas allt är bra med den lille. vilken vecka är du i nu? syns det nått? kramen{#emotions_dlg.flower} 

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-08-13 16:36:01 följande:
    Med dottern hade jag den redan äl+8
    ok men alla graviditeter kan vara olika :) vad glad för att de ej gör ont ist :) ska du testa imorgon igen?
  • alexander2011
    ulricaz skrev 2012-08-13 16:50:10 följande:
    Alltså inte en enda kommentar på mina test. Har denna tråden blivit klubben för inbördes beundran eller?

Inte någon större vitts att posta här om man inte tillhör "innegänget"

Gråter

inte jag heller :( vill du lägga in dom igen?
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-13 16:42:26 följande:
    OM det syns?!?!? OOOOJAAA.. alltså jag är ju ganska rund utan att vara gravid men jäääklar att det syns.. hahaha....

Är i vecka 18+5 i dag... har varit lite orolig i några dagar för jag har inte känt några rörelser, något jag har gjort nästan varje dag i 3-4 veckor... men nu så har det buffat runt lite senaste halvtimman så jag antar att det är bebben o inte tarmarna.

åhhh vad mysigt :) OM bebben inte rör sig. drick ISKALLT vatten med isbiitar i så ska du se att det blir rörelse sen. blev sj ororlig när alex "sov" antagligen i magenför han var stört omöjlig o få liv på emellanåt.

OJOOJ käns som att det inte var så längesedan sen du plussade. känns mer som en evighet för mig att    bli grav ist :/
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-08-13 16:57:18 följande:
    Ska kanske va glad att inte tuttarna ömmar, man jämför ju mycket när man varit gravid innan!

klart man gör. komer jag nog oxå göra :)
  • alexander2011

OK jag kommer bjuda på ett test imorgon på äl+7 sen blir det inget förens fre-lör nån gång :)

• alexander2011

Ulricaz: ser tyvärr inget på ditt test :( har smama tester hemma men trixade iaf o hoppas att nån annan kanske ser. avvakta annars o testa om några dagar :)
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-08-13 17:00:17 följande:
    Alex: ser vi fram emot! Jag kommer också testa imorgonbitti igen, sjukt nervös!!!
    hihi :) du behöver inte vara nervös bara road för du kommer få ett starkare sträck imorogn :)

jag känner mig inte gravid men det är alltid kul o testa. blir bara glatt överaskad om det skulle visa nått hihi 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester