• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-08-14 12:22:52 följande:

men jag ser nått asså. är du säker på att du inte se nått? ska trixa din bild när jag kommer hem
    Helenmedh skrev 2012-08-14 12:23:02 följande:
    Sprang hem på lunchen och testade mig. MEningen var att jag skulle vänta tills ikväll men gosse vad ivrig jag är nu! Detta streck kom upp efter 1 min.. Ser ni? Vad tror ni?
    Trixa om ni vill!

Jag ser nått :)!!!!!
  • alexander2011
    Pandan skrev 2012-08-14 14:05:41 följande:

igår va inte den starka linjen där utan den har kommit under natten igår va de bara ljust o lika brett som minus sträcket, tog ett nytt test idag o de visade neg, kan de bero på hcg-nivån?

Tycker du ska ta ett till test imorgon med morgonurin för det där är ett solklart plus. säkert att det inte var fel på andra testet? ta annars ett test hos bm om du är orolig
  • alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-14 15:11:00 följande:
    Är det ngn som kommer ihåg vilket lots nr det pratades om för nån/några månader sen som många fått spök på? Jag har test hemma tror jag från det lots nr och testade idag och ik jätte jätte svagt streck (nej är inte gravid. Då jag bara är på äl+2 ) skulle bara se om jag fick spök på dom och se om man kan skicka tillbaka och få nya????

Det var 120517 som gav spök. jag diskuterade en hel del om det tack vare av att jag fick spök på i stort sett 2 beställningar :(
  • alexander2011

Helenemedh: asåå du ÄR GRAVID. ta ett digitalt!!!!!

• alexander2011

verkar som att jag fick en rosa flytning nu vid toabesöket FörvånadObestämd frågade sambon om han hade råkat kasta nått i toan innan jag kom dit hahahaha. kan ju alltid hoppas iaf Solig

• alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-14 15:52:32 följande:
    Alexander: det är de lots nr jag har :( hur gör man då??

ja asså jag krävde nya stickor med annat lot nr eller pengarna tillbaka. första beställningen har jag 40 st gratis att kunna ta ut när jag vill vid nästa beställning så makulerar de fakturan :) men jag vet inte om jag vill använda dom
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-08-14 17:04:30 följande:

Jag kan fan inte fatta det! Tror att jag svimmade en skvätt...! Sprang in till min fyraåring och kramade honom som han nästan knäcktes på mitten, han stirrade och frågade: Men mamma vad tar du dig till?!

Haha! Längtar till maken kommer hem!! 

JAG SA JU DET!!!!!!!GRATTIS Solig
  • alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-14 18:06:50 följande:
    Alexander: ja för nu testade jag ett till och kontrollstrevket dök inte ens upp och teststrecket blev ett tjockt vitt streck . Hat mailat dom!
  • alexander2011

Ni som är gravida. har ni haft nån konstig rosa flytning?

Ni som är äckelmagade. sluta läs här!!!

låter konstigt men min var vattenytan i toan, jätteknepigt asså om det var rosa flytning asså

• alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-08-14 18:30:22 följande:

men vilken dag är du på?

äl+7
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester