• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kohler12 skrev 2012-08-14 09:28:35 följande:
    Det bästa med bastpatest.se är att man kan betala med sms 
    har jag faktiskt inte gort :) visste jag inte. kan vara bra :) köpte fler igår så de kommer imorgon
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-08-14 09:31:42 följande:
    jag tror verkligen , man får inte 2 såå tydliga streck på samma dag om man inte är gravid 
    knasen: håller med swea!!!
  • alexander2011
    kohler12 skrev 2012-08-14 09:34:59 följande:
    Jag betalar alltid på sms :) då syns det inte på kontoutdraget haha

Åhh smart :)
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-08-14 09:34:38 följande:
    Jag är nog inte gravid. Idag har jag den obligatoriska ettpardagarinnanmensen-huvudvärken/migrän.
    Skit oxå! Fast det skulle ju varit otroligt om vi plussade denna månad. Vi har sexat en gång (1!) under hela cykeln p.g.a. olika omständigheter. (jobb, gräl, barn, sjukdom, min underlivssvamp osv) Det va 2 dagar innan äl... så jag får väl inte vara för ledsen antar jag, vi har ju inte ens ansträngt oss. Tungan ute
    MEN för att ge dig lite hopp så kan huvudvärk vara tecken på grav. det hade jag. tror banne mig att jag hade alla symptom som gick o få..tidigt asså hihi
  • alexander2011

Faktiskt, igår kväll fick jag ett symptom hoppas jag hahahaha.

en letar efter symptom varje månad men jag har jävulusiskt ont i vänsta bröstet asså bröstvårtan o vårtgården!!!! svider när man kommer när så jag hoppas det kan vara nått ändå + svag molvärk 

• alexander2011
    zPillaz skrev 2012-08-14 09:38:24 följande:
    ja jag ska skita i dem,inge kul att det ger falska plus man blir ju bara besviken:(

Ja. synd att du inte har sett mina spök för ag har verkligen haft otur med spök på testerna. dvs på MINST 60 st som har varit mer eller mindre tydliga+ sett rosa sträck mot lampan.

Bastpatest stickorna har inte gett mig spök än! 
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-08-14 09:39:50 följande:
    Jag har inga symtom, bara min vanliga mens-huvudvärk. Jaja, få kanske tester idag, kollar då.
    ska vänta sänt tills du har testat :)
  • alexander2011
    Helenmedh skrev 2012-08-14 09:44:34 följande:
    Alex: ja angående spök hade jag en trend med Tls tester från maj till juni som bara var spök.. Men nu i augusti har jag inte fått något som är synligt vid genomlysning förutom igår. Och då st jag tagit fem eller sex stycken..

Ok. Om de inte har gett spök så kanske det är värt o pröva dom igen :S har svårt o lita på dom bara
    Meja2011 skrev 2012-08-14 09:46:04 följande:
    Alex: låter bra:) jag har en brännande känsla emellanåt i bröstet, höger mest. Men dem värker lite allmänt osså;)

fast jag är inte ömm i hela bröstet ÄN iaf ;) kan ju alltid hoppas att det är nått för så brukar jag inte ha
  • alexander2011
    Gummsan skrev 2012-08-14 09:51:05 följande:
    Alex: Tycker jag ser nått men är det streck eller en buckla?

vet faktiskt inte :S
  • alexander2011

kollade nu o det är en buckla :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester