• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nu sitter jag här o nästan hoppas lite för mycket Drömmer tänk OM det kan vara en nidis hihi.

eller tänk OM det inte var det :( åhhh fortfarande ont i bröstet o lite svagt molvärk emellanåt, mest efter toabesök och då kommer min tanke upp, tänk om det är att jag fortfarande har uvi???

åhhhh  

• alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-14 18:33:10 följande:
    Alexander: om du är på äl+5-10 skulle jag göra tummen upp och hoppas på en nidis
    Jag hoppas jag med men fy fannnn vad besviken jag blir om det inte är så
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-08-14 18:48:57 följande:
    åååhhh .. låter ju som nidis =)

Hoppas DrömmerSolig
  • alexander2011
    nya mamman skrev 2012-08-14 20:29:32 följande:
    Helenmedh: GRATTIS!!!!!!!! Underbart =)

Alex: jag hade en rosa flytning ÄL+7 tror jag. Kom i trosskyddet... kom även en dagen efter. Tänkte att varför börjar jag få spottings 7 dagar före BIM?? Hade haft spottings rätt mycket cyklarna innan. Började typ 5 dagar före BIM. Så det kan vara ett mycket gott tecken =D Jag håller tummar och tår för dig!

TACKKK!!! asså jag vet att jag fick det på bim-3 sist jag var gravid men plusade inte förens bim+12 men jag ahr ju ett levande bevis i rummet bredvid hihi. jag hoppas att det är så :)
  • alexander2011

ska läsa igenom senare :)

äl+8 idag!!!!! tog ett test nyss o det kommer säkerligen bli - somvanligt :( slänger in bild oavsett snart

• alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-08-15 14:45:00 följande:

här är vår STORA pojk =) väger över 1 kg vilket är mkt för min vecka samt framflyttad från v 26+1 till 26+5

Det var en pojk ja!!!! tyckte din mage såg ut som en typiskt pojkmage :) fast jag ahr väl hela tiden sagt att du ska få en pojke .) jätte söt verkligen {#emotions_dlg.flower}
  • alexander2011
    kohler12 skrev 2012-08-15 15:48:00 följande:
    Hej på er 
    va jag som hette annakoh1209 tidigare

jag mår fortfarande riktigt illa som jag gjorde för 2-3veckor sedan också bim skulle va 25juli men kom inte fick en liten nätt o minimal blödning 8:e augusti istället men vart över på kvällen samma dag

och nu en vecka efter så mår jag så illa att jag kräks så jag har gett mig fan på att jag ska testa mig igen, så jag uppdaterar snart igen 
    varför har du inte testat dig?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester