• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-08-16 10:08:04 följande:
    Alex: kramar om!!!! Know the feeling!!

Kuckeliku; jag dööör, hahahahaha!!

Meja! Grattis!!

Tack gumman :( man blir bara sååååå frustrerad!!! varför ska det vara så svårt :(
  • alexander2011
    JMLTmamma skrev 2012-08-16 17:41:07 följande:
    Alex jag har trixat lite med dina bilder och fick ut detta.

Jag tippar nog på att du är med bebis*L*....

den understa var från igår och den översta från i morses om jag minns rätt. men den igår syntes det bättre på men som det ser ut nu så tippar jag på att det skulle vara en skåra i testet som ahr gjort att det ser ut som ett sträck eller ag vet inte :( Tack för trixningen men tyvärr tror jag inte att det är nått ändå. bjuder snart på en bild till för jag kan inte hålla mig länge till
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-08-16 20:36:41 följande:
    Imorgon ringer jag kk och ber om en tid för insemination. Klart att skulle det visa sig att jag är gravid är det ju bara att avboka, annars vill jag ha allt planerat när mensen kommer så jag inte behöver VÄNTA en månad- inte så bra på att vänta!! ;)

låter som en bra ideé. MASSA styrkekramar. Tror ändå faktiskt att du är gravid. testet ahde du som sagt bara hållt dig 1 timme på. tycker att du ska ta ett med morgonurin!
  • alexander2011

tagit ett nu, inväntar tiden :)

• alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-17 00:10:12 följande:
    Alexander: Jag är vaken så jag vill gärna titta sen. *väntar*
    jo men va fan :( 5 min har nu gått o färgen ahr inte svept förbi riktigt än o den ska läsas av inom 5 min :( åhh vad less jag blir
  • alexander2011

Inte så lovande va :( trixade. Ähh  går o lägger mig o hoppas att det visas nått imorogn ist annars testar inte jag förens e nästa vecka. känns så iaf :(
  • alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-17 00:13:22 följande:
    inom 5 och max 10?? vänta till åtta då.. det gör ju inget om det gått typ 11 min ... det är ju svängrum...

nej inte med bastpatest sickor :( de ska läsas av inom 5 min. nu syns en svag svag skugga men jag tror det är fuktsträck. bilderna ovan är inom tiden :( gahhh
  • alexander2011
    Lindason skrev 2012-08-17 00:26:14 följande:
    har du gått förbi bim?
    nej. är på äl+9 och för mig blir det bim-6. har 16 dagar mellan mens o äl
  • alexander2011
    Kuckeliku skrev 2012-08-17 00:39:28 följande:
    Det är ju en eeeeeeeeeeeeeeevighet kvar ju!

Deppa inte.. jag ser inte så hysteriskt mycke nu men Vad Som Helst kan hända dom kommande dagarna!!! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester