Kuckeliku skrev 2012-08-16 09:51:23 följande:
Alex: jag såg igår!! Men dom var ju tagna på kvällen väl? Vissa får starkare på em/kväll ju, kan du inte prova ta senare igen? Prova cb?!
Ja, jag tog ett för en stund sen men FANNN fick besök, hann inte ta kort o det syns nada när det ahde torkat. har hållt mig i 3 timmar. eller 3,5 minns inte men ska ta ett snart o lägger ut det
Kuckeliku skrev 2012-08-16 09:51:23 följande:
Alex: jag såg igår!! Men dom var ju tagna på kvällen väl? Vissa får starkare på em/kväll ju, kan du inte prova ta senare igen? Prova cb?!
Har inget cb o jag litar inte på dom utan kommer köra på dessa testerna men tack för att du tror på mig ändå :)
Skrutt 83 skrev 2012-08-16 09:55:16 följande:
Knasten: ser absolut och det är starkare än igår! Håller tummarna men vågar mig snart på ett grattis! :)
Meja: absolut ett plus! Håller tummarna för att blödningen avtar så det bara är kroppen som inte hunnit med omställningen. Men är det bra att ha menskopp om det är en frisk graviditet? Tänkte på infektionsrisken..
Alexander: inte ge upp, många får starkare på em kväll, fick jag och dessutom så plussade du sent sist. Håller tummarna fortfarande!
Jo jag plussade sent sist. ska ta ett nu i natt igen sen ett imorgon. syns det inget då så väntar jag tills mensen är sen ist :(