• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

viochdu skrev 2012-08-15 22:52:25 följande:
    Ser på den sista bilden
  • alexander2011
    Kuckeliku skrev 2012-08-15 22:56:51 följande:
    Alex: Ser nått, och ser inte nått på alla. Mina ögon är nog sönder testade. Hoppas det syns tydligare snart!!
    Tack, jag hoppas det är nått o inte bara nån skåra i testet :( slänger in dom bilderna som jag ser bäst på o trixar för at framtyda. hoppas du ser bättre då
  • alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-15 23:03:34 följande:
    Alexander: men jooo visst syns det.
    Solig hoppas morgondagens test visar nått oxå
  • alexander2011
    Knasten83 skrev 2012-08-15 23:10:15 följande:
    Alex: jag ser också!!

gör du :) åhh vad glad jag blir, TÄNK om. men jag har hoppats såååååå många gåner att jag snart inte orkar hoppas mer. känns som att jag börjar bli pessimistisk ist :S
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2012-08-15 23:16:24 följande:
    Knasten: Bild på billiga!!

Alex: jag ser!! Syns tydligast på det ensamma testet vilket borde indikera att det blivit starkare! Håller tummarna!!

åhh hoppas hoppas men du vet lika väl som jag att ag ahr fått många spök. du får håll tummarna imorogn på morgondagens test att det visar nått :)
    Knasten83 skrev 2012-08-15 23:14:23 följande:
    Alex: känner igen det.. Kollade genom alla mina spök sen vi började försöka, känns som detta också är spök
    dina är inte spök! jag lovar. väntar bara på att dina ska bli starkare
  • alexander2011

Åhhh vad besviken o ledsen jag blir. jävla tester och jävla skit att man ALDRIG ska lyckas.
    tyckte det såg så bra ut igår

• alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-16 09:45:03 följande:
    Men alexander! Vilken dag är du på?

äl+9
  • alexander2011
    Kuckeliku skrev 2012-08-16 09:51:23 följande:
    Alex: jag såg igår!! Men dom var ju tagna på kvällen väl? Vissa får starkare på em/kväll ju, kan du inte prova ta senare igen? Prova cb?!

Ja, jag tog ett för en stund sen men FANNN fick besök, hann inte ta kort o det syns nada när det ahde torkat. har hållt mig i 3 timmar. eller 3,5 minns inte men ska ta ett snart o lägger ut det
    Kuckeliku skrev 2012-08-16 09:51:23 följande:
    Alex: jag såg igår!! Men dom var ju tagna på kvällen väl? Vissa får starkare på em/kväll ju, kan du inte prova ta senare igen? Prova cb?!
    Har inget cb o jag litar inte på dom utan kommer köra på dessa testerna men tack för att du tror på mig ändå :)
    Skrutt 83 skrev 2012-08-16 09:55:16 följande:
    Knasten: ser absolut och det är starkare än igår! Håller tummarna men vågar mig snart på ett grattis! :)

Meja: absolut ett plus! Håller tummarna för att blödningen avtar så det bara är kroppen som inte hunnit med omställningen. Men är det bra att ha menskopp om det är en frisk graviditet? Tänkte på infektionsrisken..

Alexander: inte ge upp, många får starkare på em kväll, fick jag och dessutom så plussade du sent sist. Håller tummarna fortfarande!
    Jo jag plussade sent sist. ska ta ett nu i natt igen sen ett imorgon. syns det inget då så väntar jag tills mensen är sen ist :(

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester