• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Telgebo

Snälla du, och alla andra!!! Nu får ni faktiskt lägga av!!!!! Så j ävla barnsliga.
    Alla dessa diskutioner hit och dit förstör för alla andra!!! Era intriger kan ni ta via PM ist!! ag var ifrån datorn knappt en timme och hade hur mycket som helst o läsa igenom.

hela sidan bara bombarderas och för oss som faktiskt är nyfikna på hur det går för alla andra med testandet och vi som vill kunna ser våra inlägg får bläddra igenom sida efter sida för att det bara är massa onödigt knat på avrje sida som tar upp HELA tråden!!!!

så jävla onödigt och omoget, den sa det, den sa det, jag sa inte det o bläbb bläbb bläbb. 

starta en egen tråd där ni kan smutskasta varandra ist om det ska vara så men INTE HÄR!

nu blir jag faktiskt trött på detta. det förstör för oss andra och jag orkar inte bry mig o vad varken den ena eller andra sa för det har inte ett drit med mig o göra eller oss andra som testar!

så snälla, sluta           
  • alexander2011
    telgebo skrev 2012-08-09 13:00:47 följande:

Ja nu såg jag men när jag var in där i tisdags för att kolla så hittade jag inte just det. Tvivlar på att jag kan testa med sticka, gjorde aldrig det när jag var gravid senast.
    nä men testa de vanliga då ist
  • alexander2011

se här Solig översta är från 8:e morgon, sen eftermiddag,kväll och undesta nyss :)
  • alexander2011
    Flikkan skrev 2012-08-09 13:06:45 följande:
    När började ni handlat bebis kläder m.m? :)
    jag började ganska tidigt hihi, redan innan 4:e månaden
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-08-09 13:10:50 följande:
    ser ff 

ser rosa ut
    Thycker oxå det är rosa o det är nog inte spökSolig
  • alexander2011
    telgebo skrev 2012-08-09 13:11:16 följande:
    Du kunde skrivit slemmis istället för att rikta dig just till mig mest.
    det är du som mest har skrivit och jag skrev faktiskt alla andra oxå. det var inte enbart riktat emot dig
  • alexander2011
    mysmamman2 skrev 2012-08-09 13:15:10 följande:

nä det märks väl ;) men är orolig för jag kollade inte tiden och var nog över 5 min,....... det står väl att det kan komma upp sånt efter 5 min..... streck alltså
    tror inte du ska bekymmra dig om det ;) jag har inte fått sånna spök o är det inget så ska du kontakta tillverkaren o klaga!
  • alexander2011
    sweasmamma skrev 2012-08-09 13:16:18 följande:
    min man är bäst !! vi köpte en bugaboo gecko , men nuuu har ju jag självklart ångrat mig och vill ha en bugaboo cam ist !!pga det finns mer tillbehör till den ! min man säger bara "älskling , vi skaffar det du vill ha " VAD HAR JAG GJORT FÖR ATT FÖRTJÄNA HONOM??? 

ville ha en leander vagga, han sa nje, sen pratade vi om spjälsäng då säger han "klart vi ska ha en leandervagga om det är det du vill"

Mina monsterhormoner har alltså INTE förstört honom ...än =) 
    underbar karl hihihi :)
  • alexander2011
    slemtorsk i din bralla skrev 2012-08-09 13:19:21 följande:
    haha.... min man som har barn med en annan kvinna sen tidigare sa redan när jag testade positivt att "vad du vill ha får du..ge mig bara några timmar"... hans ex var tydligen en rejäl hormonkossa som var otroligt känslig under graviditeten.. Hon kunde vakna mitt i natten och vilja ha röd lakrits (de bodde i USA där det är vanligt) och åkte han inte o köpte det direkt blev hon skogstokig. Han var smart och lagrade upp i bilen med påsar så när hon väckte honom tassade han ner i garaget och hämtade- men då blev hon förbannad för att det gick för fort hahaha.. Sån har jag inte varit...ÄN, men mitt sushisug kan vara riktigt illa ibland

och ja.. din man är fantastisk... min med.. han o sonen köpte ju min "drömvagn" när vi bara skulle kolla på den och känna lite... medan jag gick i väg o kollade Lego åt sonen så gick de två och betalade vagnen haha

ÅHHH sushi, fy fsen vad gott det är. kommer troligen bli min craving när jag blir gravid igen :)
  • alexander2011
    malin7878 skrev 2012-08-09 13:16:14 följande:

Jag håller med, slemmis är kanon.
    Jag glömmer aldrig första gången jag såg hennes namn, "slemtorsk i din bralla". Fick ett gott och härligt skratt  
    samma här hihi. har inget ont alls emot slemmis. hon är en underbar person{#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester