Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
god morgon allihopa hann inte läsa igår men ska försöka göra det snart :)
GRATTIS LOPPAN !!!! underbart :)
En liten uppdatering bara... annat nertill såg bra ut.
Var på vårdcentralen ju igår. allt såg bra ut. hon blev orolig över att magen är ömm o svullen. tog ett hcg test. onödigt tyckte jag me negativt. Inget oväntat iofs haha.hon kände att livmoderna var bra o v äggstock var ömm o svullen. kunde bero på äl snart
klådan kan berott på att jag är torr ev för allt. MEN jag har uvi, en lätt så jag fick enbart äta pencillin/antibiotica? i 5 dagar.
Slänger in en bild på mitt äl test oxå. har ju haft flytningar i flera dagar. igår (VARNING för äckelmagade)
kom jättemycket trådiga flytningar med morgonbesöet på toan. har nog aldrig haft sånna äl flytningar innan. MEN jag har inte fått positivt äl test än. borde jag inte fått det? senare under dagen och idag så är dom jättevattniga, inte alls slemmiga. Hade mer ont i magen igår, inte idag iofs så kan det vara uvi som spökar med värken oxå.
Har jag missat äl. tycker att dagens äl test är starkare än igår kväll. är på dag 13 idag :) när jag hade 30 dagar cykel så hade jag alltid på dag 14. t ycker att jag borde få positivt äl test senare idag eller imorgon. vad glad jag blir om cykeln håller på att återgå till sitt vanliga och denna månaden UTAN nån apiforce eller rr