• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

god morgon allihopa Solig hann inte läsa igår men ska försöka göra det snart :)

GRATTIS LOPPAN !!!! underbart :)

En liten uppdatering bara... annat nertill såg bra ut.

Var på vårdcentralen ju igår. allt såg bra ut. hon blev orolig över att magen är ömm o svullen. tog ett hcg test. onödigt tyckte jag me negativt. Inget oväntat iofs haha.hon kände att livmoderna var bra o v äggstock var ömm o svullen. kunde bero på äl snart
    klådan kan berott på att jag är torr ev för allt.  MEN jag har uvi, en lätt så jag fick enbart äta pencillin/antibiotica? i 5 dagar.

Slänger in en bild på mitt äl test oxå. har ju haft flytningar i flera dagar. igår (VARNING för äckelmagade)
    kom jättemycket trådiga flytningar med morgonbesöet på toan. har nog aldrig haft sånna äl flytningar innan. MEN jag har inte fått positivt äl test än. borde jag inte fått det? senare under dagen och idag så är dom jättevattniga, inte alls slemmiga. Hade mer ont i magen igår, inte idag iofs så kan det vara uvi som spökar med värken oxå.

Har jag missat äl. tycker att dagens äl test är starkare än igår kväll. är på dag 13 idag :) när jag hade 30 dagar cykel så hade jag alltid på dag 14. t ycker att jag borde få positivt äl test senare idag eller imorgon. vad glad jag blir om cykeln håller på att återgå till sitt vanliga och denna månaden UTAN nån apiforce eller rr

• alexander2011
    MammaTillEliasTuvaOchLeila skrev 2012-08-08 09:54:06 följande:
    Alexander2011: mina va trådiga 2-3 dagar unna. Positivt äl test.. Inte lika mycket när set va positivt då va de mera vattninga

mina är vattniga nu :)
  • alexander2011
    telgebo skrev 2012-08-08 10:01:02 följande:
    Har mensvärk som tusan kan inte mensen vara snäll att komma d så man får det överstökat.

Alex: Tog du sköldtester igår? Eller fråga du inte ens om det?

nej :( jag var sååå stressad o det glömdes bort. jag kom hade tid 11.15 kom inte in förens 12 och jag skulle börja jobba 13 o hinna till apoteket innan så allt blev så stressigt :S kan be om det då jag ska till gyn den 29:e
  • alexander2011
    viochdu skrev 2012-08-08 10:12:03 följande:
    Alexander: jag skulle tippa på äl i morgon. Mina test då jag räknar som pos blir inte starkare än så. Så ligg på idag för tjyven :)

Att jag ska! och 2 dagar till framöver MINST!! nu ska det bli bebis :) är bara så glad att cykeln börjar bli sitt normala nu :)
  • alexander2011

Lisa: ag ser oxå utan tvekan. det kommer bli starkare senare eller imorgon :) GRATTIS

• alexander2011
    JMLTmamma skrev 2012-08-08 10:34:05 följande:
    lägger in dagens test.både orginal och med ändrad kontrast.

Jag ser :) tror absolut att det är nått :) testa ett annat test imorgon o se om det oxå ger sträck :) LYCKA TILL
    Äppelkompott skrev 2012-08-08 10:38:40 följande:
    Ser ni? Hoppas på att detta kommer bli tydligare!

JAG SER :) ska jag trixa åt dig?
    mysmamman2 skrev 2012-08-08 10:36:10 följande:

hej tog två test idag nu för en stund sedan sparade morgonurinen eftersom ja inte kunde köpa test förrän nu och kunde inte hålla mig.

iallafall så tycker jag att ja ser nått, sprecis när testet gjordes så blev de två tydliga streck på båda sen försvann dom och jag tycker ja ser nått. eller är jag dum i huvet och inbillar mig haha!!

bim-1 idag..........

Ser iaf något svagt på översta, osäker :S

• alexander2011

Äppelkompott: SYNS mycket tydligare nu :) ÅHHHH hihi, tror att det är nått
  • alexander2011
    mysmamman2 skrev 2012-08-08 10:47:30 följande:

trixa åt mig med e du snäll

nått ser jag absolut, men svagt svagt. kan inte se om det är brett eller inte men jag hoppas

• alexander2011
    Äppelkompott skrev 2012-08-08 10:48:21 följande:
    Åh, hoppas! Men visst syns det någonting, men det kan ju alltid vara spökstreck...
    Det tror inte jag :)
  • alexander2011
    mysmamman2 skrev 2012-08-08 11:03:27 följande:
    får ta ett nytt sen då, men nu är det ju dagtid :P hur läge ska man vänta så det bli ganska koncentrerat ?

jag tror det är falskt jag, fast brösten känns lite öm idag men det kan ju vara dagen innan mensen oxå!

ååå hatar att vänta :P inte min starka sida !    

du var på bim-1 va? försök o håla dig 4 timmar o drick inte för mycket vätska så blir det koncentrerat :) jaaaa ta ett till test sen :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester