• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Villvaliten: håller med ovanstående. LÄGG AV!!!!!!!!! läs mitt inlägg ovan! är det så svårt att fatta
  • alexander2011
    Trixxy skrev 2012-08-09 13:26:40 följande:
    Ja hon har valt ett bra nick=) Goa allas vår Slemmis!Hjärta
  • alexander2011
    Flikkan skrev 2012-08-09 13:28:52 följande:
    Finns det ingen som kan göra om mina tester. Trixa lite med dem? :)
    jag kan!! :) ska hitta dom bara
  • alexander2011

Flikkan: tyvärr hade jag inte litat på det :S ser väldigt utsmetat ut :S ser ut på översta som ett vitt sträck med färgrester runt
  • alexander2011
    malin7878 skrev 2012-08-09 13:32:42 följande:

Appropå cravings... min svägerska berättade att hon gick upp mitt i natten och gjorde Janssons frestelse när hon väntade sitt första barn. Hennes man höll på att spy av fisklukten mitt i natten.
    Det tog ÅR innan hon åt det igen
    XD hahahaha :) jag ahde skit konstiga cravings. mitt kenpigaste var KANEL. ville ha det i stort sett på allt hahahaha. sen klarade jag inte av LAX o jag som älskar lax annars. speciellt gravad. nu kan jag äta det men det tog ett tag o bara tanken på LÖK fick mig att spy
  • alexander2011

Sen var jag galen ett tag i donken. var tvungen att ha en hamburgare att jag tom bad min musin (bor 4 mil från mig) att köpa det till mig hahaha. var tvungen en preiod att varje dag ha multivitaminjuice,fruktsaft och fruktsoppa hemma. cocacola o lakrits (salt)
    jag åt allt onyttigt man i stort settkunde äta, gick sammalagt upp 18 kg. gått ner allt nu - 3 kg :) så nu kan en liten till komma hahaha 

• alexander2011
    Flikkan skrev 2012-08-09 13:38:11 följande:
    Nej jag litar inte heller riktigt på det översta!
    Men dom är rosa strecken ek grå.
    Då är det väl inte spök?
    om sträcken är grå. då är det negativt
  • alexander2011
    Thegirl1 skrev 2012-08-09 13:39:22 följande:
    Något som går riktigt bort för min del är kött. Tanken får mig att vilja spy. Fil och flingor är de som gäller och massa fukt :)

åhh det ahde jag svårt med oxå, kyckling :( asså matos av just kyckling. det klarar jag inte ens av idag
  • alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-08-09 13:42:11 följande:
    Äl +6 idag. Min man tycker att jag ska köpa ett digitalt test om en vecka o testa med det, så man slipper analysera tester. Fattar han ingenting?!?! Hahaha!!! Analyserandet är ju skit kul!! Så, vilka tester ska jag köpa för att få se om jag är gravid för tredje gången i år...?
    XD  dessa utan tvekan :) köp även ett digitalt

http://www.bastpatest.se/produkt/graviditetstest_20_pack/25/
  • alexander2011
    Trixxy skrev 2012-08-09 13:43:44 följande:
    matoset av köttfärs klarade inte jag i början av graviditeten, inte heller fiskdoft.
    när min mamma var gravid med mig så fick hon höra att ägg var bra att äta när man var gravid, så det var det enda hon åt typ hela 9 månader. Hon äter inte ägg idag=)

XD åhh det med, men idag går det bra.
    knepigt det igentligen att kroppen reagerar så

HAHAHA ägg, uhhh fårstår att hon inte äter det idag hahaha 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester