• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Attans :/ hade varit bättre att vi hade haft olika.

Har ju hört massa dumt om dessa lot. Eller massa och massa. Två tjejer här ibtråden som fått streck på dem. Men tror bara dom fick ETT streck sen helt blankt. Nu har jag fått "nästan" två. Och inatt inom tiden. Hm.

Höll mig på jobbet i fyra timmar. Strecket nu är "starkare" än det torkade strecket i morse iaf.

Frustrerande att man ska vara sån testoman och inte kan invänta bim.

När har du bim? Ungefär?

• viochdu

Börjar mer och mer tro att det är ett dåligt lotnr. Ser den där mörka randen på dagens test oxå. Men absolut inget övertygande streck som man tänker det där kommer bli plus. Fuktstreck men som börjas synas direkt nästan. Syns vid 5 min oxå . Väntar på att tiden ska gå ut.

• viochdu

Mammelie: ägget behöver ibte ha släppt bara för det blivit neg.

Räkna med ÄL idag eller imorgon.

• viochdu

Samma streck idag som igår/natt . Och min kamera verkar inte vilja fokusera ens lite idag. Så det blir bara blurr av alltihop.

Blä börjar tro att det verkligen är "spök" .

• viochdu

Mammelie: det gör du rätt i? Hade ni inte sex igår? Optimala är ju sex vid pos ÄL test så att det finns spermier där som väntar på ägget.

men ha sex idag oxå :)

• viochdu

Lijkan: ja eller som jag sagt innan. HCG-blodprov hemma som diabitiker mäter deras socker. En manick man stoppar en droppe blod i. Och sen pang 50 HCG! Visas på en ruta :)

• viochdu

Mammelie: ja det är ju bara en enda spermie som behövs.

Hur har det gått med din BV? Jag fick tillbaka min denna cykel :( så oddsen om en grav känns väldigt låga. Börjar med en ny kur efter mens igen.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester