• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ja till och med på äl+5. Ha Ha.

Tog inga äl test denna månad. Men ska jag gå efter älkänningarna är jag på äl+7 idag

• viochdu

Hcg kan finnas i en upp till 9 veckor efter ett MF. Har du testat neg efter mf? Annars skulle jag kanske tro att det är spår efter mf.et som sitter kvar.

• viochdu

Popkyss: skulle köpa ett annat test då än RFSU testa tidigigt då don är känds för att visa sist även att dem mäter 10 pga att det är så lite färgämne i. Skulle springa in på apoteket och köpa ett CB vanligt.

Sen om det är om medicin det handlar om och du misstänker grav borde dom kunna göra hcg prov på dig på sjukan .

• viochdu

Babyboom: ser ju absolut. Men blir så tveksam när jag sett hur mitt test PÅ ÄL dagen såg ut. :/

Jag hoppas innerligt det där är på väg att bli plus. Ser rosa ut.

• viochdu

Flikkan: kan inte avgöra färg. Men det är ju inte vitt iaf. Men om det är rosa eller grått vet ja inte då det är så svagt. Tycker ju det är en blandning ;) i vissa ljus ser det rosa ut andra mörkgrått (envisas med att säga blött papper färg )) ;)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester