• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Mollo: det lät sämre :/ ngt som fäst och sen släppt kanske?

• viochdu

Här är testerna blanka. ÄL+10 och jag ger upp testandet nu. Inväntar mens. Sen får vi se om den kommer eller inte.

• viochdu

Blanca: alltså det där är inte spök. På bäst på test ser man remsan som ska bli rosa. Det händer på varannat test. Så va beredd på att få fler såna. Men jag tycker det är bra då man ser exakt vart det ska bli rosa. Ibland kan man se det strecket innan man kissat på stickan. Men i mina ögon är inte det ett sånt som kallad spök. Eftersom det de testen ÄR såna.

• viochdu

MissM: doppar di stickan väldigt länge?! Brukar bli lite bredare och utsmetat då. Men jag tror givetvis att du e gravid.

• viochdu

Tryck på i:et (infoknappen) när du är inne på bilden i photobucket. då kommer det upp olika länkar ta länk nr två. Kopiera och klistar in här!

• viochdu

Missm: köp digitalt! Jag tror du är längre än va du tror. Alltså mer än äl+8 ?? eftersom du haft streck sen äl+6???

• viochdu

Verrapippi: det där är testa tidigt test va? Dom innehåller mindre färgämne därav så blir strecken mkt svaga och oftast ser man ingen stegring. . Mitt tips är att köpa ett annnat så ska du se att det blir streck på det med :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester