Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Aaa653: jag kan heller inte se när ngn citerar. Är du från appen? Det är ngt fel på den. Dom borde fixa med den!
Aaa653: jag kan heller inte se när ngn citerar. Är du från appen? Det är ngt fel på den. Dom borde fixa med den!
Aaa653: så breda blir ju dom kontrollatrecken MEN det ser ut att vara rosa bredvid teststrecket alltså rosa viitt Rosa! Att det är kanterna som är rosa och så är det ett vitt stteck i mitten
Mammelie: har inte heller fått såna test tidigare som jag fick igår. Jag va nästan lite för glad på jobbet igår för jag trodde verkligen.
Nästa gång funderar jag starkt på om jag skulle låsa in mig i en kista mellan äl och mens så jag ger fan i att testa.
Mammelie: fanns det syns även med dum kamera.
Mammelis test trixat ( svårare att trixa då man inte har orginalbilden)
i1303.photobucket.com/albums/ag148/viochdu/779022EC-3891-4F4F-AB32-3A505CC046F5-2055-0000010F092C5F3B_zpsc834c3d1.jpg
Ulricaz: tack vännen och jag håller tummarna för dig med. Det vet du!
Uöricaz: det är bäst på test dom mäter 25. De som mäter tidigt från bäst på test är stavar och inte stickor.
Aaa654: samlas dock färg på kanterna av själv hcg remsan på de flesta test tycker jag.
Vilken dag är du på nu?
Adream: ja verkligen. Tycker dom ska komma på nån mojäng som typ diabetiker har när dom kolla blodsockret. En droppe blod och in i en maskin som läser av hcg värdet. Hade varit perfekt!
Verkar som det nästab alltid blir ett svagt streck på bäst på test. Dock alltid efter 15 min eööer så alltså då efter tiden. Ser strecket när det ligger plant. Men lyser jag på det så ser man det är vitt. Är nog för att hcg remsan får en annan färg när det börjar torka. Givet nästan. Men tyker inte det ska bli såna streck efter tiden ändå. Dom borde kunna komma på med en bättre lösning.
i1303.photobucket.com/albums/ag148/viochdu/907F525C-F8DE-49CF-B845-478057EBDA1E-262-000000141FA15990_zps1ac9e44c.jpg
Aaa653: då ligger vi rätt lika. Jag är på ÄL +7-9 men räknat idag som äl+8
Molly: streck på två olika märken brukar betyda bra! Vänta till söndag och ta digitalt.