Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Gosis: absolut. Behövs bara en liten spermie som är där vid rätt tid punkt och har rätt kvalité :)
Gosis: absolut. Behövs bara en liten spermie som är där vid rätt tid punkt och har rätt kvalité :)
Ska snart stämpla ut från jobbet. Skit nervös. Vill knappt testa. Man är så van vid blanka test efter man fått upp hoppet lite.
Snälla snälla låt strecket vara kvar.
Helt blankt. Jag döööör. Visste det va skit spök... Fan oxå.
Monchi: den understa bilden syns ju bra. Rosa och allt.
Jo men jag hade hållt mig i tre timmar och druckit nada och även ett annat märke på test.
Ditt ser man ju mer än de jag fick ! Du har ngt på G :)
Nu skrev jag ju galet , och Du hade ju annat märke på ditt test. Skulle det ju stå. :)
Mammelie: bra du ser nått iaf :)
Morgonens test helt neg. Både 25 och 10 .
Mammelie: jag ser men efter tre såna svaga streck från bäst på test som även är kvar idag så man ser dom och blankt igår och idag så vågar jag inte uttala mig mer än att jag ser. Och hoppas dom finns kvar och ökar.
Vigillarmtb: :) heeej nä det verkar inte gå så bra. Igår hade jag tre svaga streck och ett ganska starkt streck ( men råkade komma kiss på remsan så vi utgick från att dett va ogiltigt) men på kvällen blankt och nu idag på morgonen blankt.
Försök åtta. Men jag är TIDIGT! Men man tappar hoppet efter vad man trott är på G att bli plus och sen blir det tokblankt. Är på äl+8 idag
Tyckte mig ana ngt på ett av testen men när man tänder upp iphonelampan och lyser på remsan (inte bakomremsan) så är det blank. Det bästa sättet och se om en skugga finns där eller inte. Ett litet tips!