• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Elizabett: vågar ibte uttala nig om böst på test längre. Har sett alla de möjliga streck på dem denna cykeln. Så jg ska inte köpa av dem fler ggn.

De enda testen jag aldrig fått "tydliga" spök är på billga tester så dem kommer det bli i fortsättningen

• viochdu

Tjockobbe: fast dom innehåller visst mindre färgämnen. Det är bara att läsa innantill på deras hemsida. Så om man testar svagt på äl+8 så kan strecket vara lika svagt äl+12. Just för att de innehåller mindre färgämne! På ett testa tidigt test kan man aldrig gå efter styrkan... Så ett sånt svagt streck kan VISSt ge utslag på ett vanligt som mäter 25. Men det är klart att det beror på hcg nivån MEN ett testa tidigt test blir oftast inte ngn stegring på. Ytterst lite.. Just för att de innehålle rmindre färgämne !

• viochdu

Av Maria den 2012-03-05 07:06:05
    Leveransen va toppen..kom snabbt dagen efter.
    Dock verkar inte testen funka på mig för jag får knappt synliga possetiv på dessa test
    men starkt på andra så jag vet inte om de va fel på mina test härifrån tyvärr.

Bäst på test svarar
    Hej! Med dessa test som är extra känsliga så är det normalt att man får ett svagare streck då mindre mängd färgämne används i tester för att få en högre känslighet. Tyvärr är det då lite svårare att avläsa resultatet, men det är alltså normalt för dessa tester. MVH BPT

• viochdu

Elixabett: neg igår! bim i morgon så nu är det sluttestat. Försök nio på ingång

• viochdu

Gosis: dagarna mellan mens och äl kan ändras men oftast inte dgr mellan äl och mens. Lutealfasen är densamma.

Såfortsätt testa du och JA en stegrig kan komma på nån timma och försvinna lika snabbt.

• viochdu

Sussi: jag kunde se den vita remsan på varannat test från bäst på test. Dom är gjorda så. Dom ser man tydligt på om dom är rosa eller inte.

Tog många kort på den vita remsan som uppfattadrs av andra som rosa eftersom dom inte ser det i verkligheten. Den blänker ju i vissa vinklar.

• viochdu

Jempan: hon skrev ju att hon hade köpt sånt och även sparat pengar. Då finns det ju pengar för oförutsägbara saker.

• viochdu

Pacgirl: på de flrsta test ich TL speciellt. Man ser hcg remsan oftast vid genonlysning.

• viochdu

Ulricaz: håller tummarna stenhårt för dig. Det är er tur nu ! Verkligen.

Tänker på Fidelis oxå. Såg att ÄL närmade sig.

Själv är jag på dag 12 idag. Och äl på tisdag troligtvis. Haft sex sen dag nio och fortsätter tills efter äl.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester