• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Är det ngn mer än jag och Flikkan som använder TL denna omgången och har samma lotnr som vi??

• viochdu

Misskaos: varje dag lär man sig ngt nytt. Tr absolut inte detta fel. Jag gillar när folk berättar hur det ligger till.

• viochdu
    Lääängtan skrev 2013-03-12 08:49:55 följande:
    viochdu: ja, jag har ju det :/ Blir skugga först, och sedan efter torktiden blir det en anings starkare. Får ni likadant?
    Skit. Har du bild?? Har du testat idag med.

Plopps80: Efter mitt tidiga mf blödde jag i sex-7 dgr. Hade sedan äl dag 12 (tidit mf räknar man första blödningsdagen som dag 1 i cykeln).  Så hade Alltså äl 5-6 dgr efter sista blödningsdagen.

Så det är absolut möjligt.
    - Försök #8- ÄL 7/2 -- BIM 20/2
  • viochdu

Läängtan: Men va din skugga synlig inom tiden så att du reagerade på att det va starkt och att du såg kanterna på själva strecket?

att få ett streck när det torkat som syns i genomlysning är väldigt vanligt

Men nu har jag fått två test där man verkligen ser ett streck inom tiden. Men man kan inte avgöra färg :/ ser mer mörkgrått ut än rosa dock.. ;(

• viochdu

PLopps: ÄLflytningarna kan ju komma någon dag innan ÄL oxå. olika hela tiden så säg att du har äl om några dgr ..

- Försök #9- ÄL4/3 -- BIM 18/3
  • viochdu
    Plopps80 skrev 2013-03-12 08:58:16 följande:

å herregud jag som inte orkade sexa igår men tror inte det är kört ännu tror bara det är i början av äl processen. får hoppa på gubben idag
    Ja sexa på varannan dag så blir det kalas :)

När va din första blödningsdag? och vilken dag brukar du ha ÄL på?
  • viochdu

Babyboom: så där ser mina test ut oxå.

Jag testade ett till test med utspödd urin som jag bara "hållt" mi en timma samt druckit två koppar kaffe. Fick inte upp den där mörka strecket då. Det ger mig hopp.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester