• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

i1303.photobucket.com/albums/ag148/viochdu/D9F56644-DF65-4E6E-BCBC-9CAAF864C23A-643-0000005A494666DE_zps95fa542c.jpg

Detta är taget på tidigt efter ÄL för jag ville ha ett test att jämföra med. Även där syns det där mörka. Så nu tror jag ännu mer att mina är spök. Billiga tester kommer i morgob EM får bli ett sådant då.

• viochdu

Straw: on du hade fäöjt tråden hade du även kunnat läsa att detta är MIN hobby ÄVEN mitt liv.

• viochdu

Gillat oxå när det blir sånna här disskutioner, då verkar det vara massa som läser och kommenterr men när man behöver hjälp med ett gravtest då är folk som bortblåsta.

Och ja jag vet att man inte lägger energi på varje person här inne speciellt om man lägger upp test som är helt blanka om och om igen.

Tycket bara det är tråkigt att när man väl kommenterar är det för att fylla på med åsikter om ditt och datt. Saker vi inte ens hade behövt skriva om ENBART för att en person vid namn straw lägger en kommentar.

• viochdu

Lijkan: på detta ser jag mer än vad jag sett på dem andra

babyboom: ar väntat på ditt test :) ser bra ut.

• viochdu

Lijkan: hoppas hoppas det e kvar och rosa i morgon.

Vill med se rosa men näää mina är mer grå :/

• viochdu

Popkyss: ja det där så ju märkligt ut. Sitter strecket så nära kanten skulle jag tyvärr ta det som neg..

• viochdu

Mitt test ser fortfarande likadant ut. Tror tyvärr det är spök. Eller är nästan 100% .

Tog ett nyss nämligen. Inget att hurra för.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester