• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Fidelis: okej. Ja det är riktigt surt eftersom den är dyr samt stickorna speciellt om man ibte får max på de första 10 stickorna då egär den ju 10 stickor till och den är ju fan 300:- (kommer inte ihåg exakt samma) i havet bara. Riktigt tråkigt. Men tur du körde med vanliga äl test oxå för du har ju haft en toppz

• viochdu
    babybo0m skrev 2013-03-12 10:07:04 följande:
    hahaha.. jag menar
    Viochdu: jag skrev "Åh, tack. Ja, lite skillnad! Hoppas! Fick ett ma i v.15 i oktober så detta är mer än välkommet!!"
    Man ser ju en stegring iaf. Kan inte ens jämföra mina bilder för min kamera suger.

Borde lämna in den på lagning. MEN jag är så lat när det gäller sånt där. Hur ska jag överleva utan min ipohne;). Nä kameran få vara paj till jag köper en ny i Maj.

- Försök #8- ÄL 7/2 -- BIM 20/2
  • viochdu
    Lijkan skrev 2013-03-12 10:26:25 följande:

ja jag får nog ge upp denna månad också. Och köpa äl test och grav test från billiga tester. Deras tester har varit bäst tycker jag.
    Vilken dag är du på?

Ja jag vet inte varför jag envisats med att köpa test från de andra ställerna (plånboken som talat)

aldrig fått spök på dem som sagt. Så hoppas jag får dem i morgon på posten så kan TL fara åt helvete.

• viochdu
    straw2008 skrev 2013-03-12 10:39:30 följande:
    Ni som klagar på dyra test kan ju alltid strunta i att köpa de? Ha sex varannan dag o köp ETT test då mensen är 10 dagar sen.
    Nämen. att jag inte tänkt på det innan.. Tack för tipset..
  • viochdu
    Lijkan skrev 2013-03-12 10:35:49 följande:

Jag är lite osäker på äl, men enligt app hade jag det den 2/3.. så det borde väl vara äl+10 då... Bim-4 i alla fall.

Hur ligger du till?

Ja, det känns ju lite jobbigt att testen kostar så förbannat mycket. Men jag tycker inte att dyra test är så mycket bättre. Fick världens spök på cb för några år sen.
    Ja det är en "dyr" hobby vi sysslar med. Men kan folk äta godis för 100.- i månaden eller räka upp 1200.- i månaden så kan jag kissa upp 100-150.- i månaden. Inget som känns i min ficka.

Ja körde aldrig med ÄL-test för jag köpte mig en monitor men fick aldrig max utlsag på den så vet inte riktigt. Ska jag gå efter dom andra cyklarna å är jag bara på ÄL+7-8. Jag vet VÄLDIGT tidig. Men har man en gång plussat så tidigt innan så hoppas man på att göra det igen. Det där tålamodet att vänta in bim.. undra när det ska dyka upp hos mig.
  • viochdu
    a dream within a dream skrev 2013-03-12 10:52:02 följande:
    straw2008, onödig kommentar!! Varför?!
    Det kommer alltid finnas folk som tycker vi är "korkade" som testar som vi gör. Dom kommer aldrig kunna förstå.

Skit i det. Bara ignorera såna där kommentarer.  Vilket jag inte gjorde men lite ironi tillbaka gör gott tror jag.

• viochdu
    Lijkan skrev 2013-03-12 11:07:15 följande:

så mensen kan vara 10 dagar sen alltså? Spännande. Får testa det då!

....
    Jag vet knappt vad MENS är ;)
  • viochdu
    Lijkan skrev 2013-03-12 11:08:46 följande:

Ja det är ju det, men om man börjar testa en vecka efter äl, och bara en gång per dag blir det ju inte så dyrt heller.
    Jag testar dock två ggn om dagen. En gång på morgonen och en gång på kvällen.

Brukar ge upp testadet äl+10-11 så blir bara i 4-5 dgr jag testar. 10 test är 50.- inte farligt !
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester