• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Popkyss: bild?

Flikkan : på det testet jag tog nu ser det mörkare ut pga att det är färgreter på konturerna. Lös igenom med en lampa och det är bara mörkt på kanterna av strecket. Så jag tror att hela remsan upplevs som mörkare när kanterna är det.

Och sen när don torkar ser man tydligat förg i kanterna men även mörkare på remsan men det är ju för hcg remsan får en annan färg när den torkar. Heöt övertygad om att mina test är så nu iaf. Även att jag fick upp hoppet där ett tag.

Men tar ett TL i morgonbitti sen blir det billiga tester som kommer i morgon em.

• viochdu

Tiger gr: har köpt från billiga tester nu. Dom har med varit helt tok blanka förutom då jag va gravid.

• viochdu

Rocktherrebell: ja det är nog så men dessa test jag har från TL är verkligen synliga mörka streck som både jag och sambon ser. Mkt störande. Ska ge billiga tester ett försök tills bim.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester