• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Sockersöt88

Hej igen tjejjer! Tänkare som jag är har jag nu börjat fundera på när det skrivs så mycket om cb spökstreck. Är det digitala med veckoindikator cb testet säkrare än det utan? 

• Sweetmanda
    Envira skrev 2011-10-14 19:03:58 följande:
    är det tomt eller?

Ser tyvärr inget :( ser du något i verkligheten? 
  • Envira
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-14 19:10:15 följande:
    envira.. inget där nu heller, men det måste du väl se själv också antar jag :-/
    jupp jag ser ju tyvärr det :/
  • XLNT
    Slemtorsk: Tänkte fråga en sak, om man får vitt streck på testlagret så är det ju negativt.
    Men är det helt kört då? Eller kan det bli postivit om nån/några dagar?

Tänkte att jag frågar dig för efter att ha läst tråden i smyg så verkar du ha jättebra koll på sånt här

Om nån annan kan svaret så får ni självklart svara
  • Jarran
    XLNT skrev 2011-10-14 20:12:48 följande:
    Slemtorsk: Tänkte fråga en sak, om man får vitt streck på testlagret så är det ju negativt.
    Men är det helt kört då? Eller kan det bli postivit om nån/några dagar?

Tänkte att jag frågar dig för efter att ha läst tråden i smyg så verkar du ha jättebra koll på sånt här

Om nån annan kan svaret så får ni självklart svara

Jag fick precis så när jag testade i början. Det dök upp ett sträck som var helt vitt. Men efter några dagar så blev det ljust ljust rosa och så småningom så var det ett starkt plus. Är i vecka 30 nu, så testa igen om några dagar, eller ännu hellre en vecka om du kan hålla dig.  =P
    Lycka till! =D  
  • suss85

jag fick oxå någe konstigt ljust streck med en rosa rand i.. vart så förbannad tidigare idag för att dom inte bara är som dom ska så hel bundet testade stickor åkte ner i toan... till och med dom plusade stickorna från förra gången som slutade med missfall... Nu har jag inget att jämför med och avvaktar till Bim som är på söndag... kommer inte mensen då så får jag väl ta den sista värdelösa stickan och testa.. men magen molar som sjutton.. kan vara mensen som förbereder sig..

• XLNT
    Jarran skrev 2011-10-14 20:29:44 följande:
    Jag fick precis så när jag testade i början. Det dök upp ett sträck som var helt vitt. Men efter några dagar så blev det ljust ljust rosa och så småningom så var det ett starkt plus. Är i vecka 30 nu, så testa igen om några dagar, eller ännu hellre en vecka om du kan hålla dig.  =P
    Lycka till! =D  
    Tack!

Åh hoppas hoppas att jag är som du

Ska vänta några dagar tills jag tar ett nytt, är inte ens framme vid BIM än
    Men det är ju svårt att hålla sig från att testa
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester