• XLNT

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Slemtorsk: Tänkte fråga en sak, om man får vitt streck på testlagret så är det ju negativt.
    Men är det helt kört då? Eller kan det bli postivit om nån/några dagar?

Tänkte att jag frågar dig för efter att ha läst tråden i smyg så verkar du ha jättebra koll på sånt här

Om nån annan kan svaret så får ni självklart svara
  • XLNT
    Jarran skrev 2011-10-14 20:29:44 följande:
    Jag fick precis så när jag testade i början. Det dök upp ett sträck som var helt vitt. Men efter några dagar så blev det ljust ljust rosa och så småningom så var det ett starkt plus. Är i vecka 30 nu, så testa igen om några dagar, eller ännu hellre en vecka om du kan hålla dig.  =P
    Lycka till! =D  
    Tack!

Åh hoppas hoppas att jag är som du

Ska vänta några dagar tills jag tar ett nytt, är inte ens framme vid BIM än
    Men det är ju svårt att hålla sig från att testa
  • XLNT
    lillabambi skrev 2011-10-31 22:13:25 följande:
    nåon som vill kika på mina äl test i galleriet jag pratade om innan ikväll :P

Kollade på dina test. Ma ser ju en stegring, men vet inte om man kan kalla det för fullt utslag.

Jag kör med några billiga stickor tills det börjar bli ganska starkt. Då går jag över till CB och det kan verkligen inte misstolkas

Antingen får man en glad gubbe eller inte. Och eftersom jag testar med de billiga först så går det inte åt så många heller

Lycka till         
  • XLNT
    lillabambi skrev 2011-10-31 22:20:38 följande:
    tyckte dom testen var knasiga, för fick mest stegring i fredags men fick då "mensvärk" utav bara fasen så antog att jag hade äl då så litar inte riktigt på dom testen troir mer på kroppen, fick bara smalt streck oxå det tycker jag var knasigt 

Jag tror man ska lita på sin kropp när testerna är sådär konstiga..
    Man vet ju vad man känner, även om man vill ha det svart på vitt

• XLNT
    AnnA1985 skrev 2011-11-03 22:55:08 följande:

Jag kunde inte hålla mig till imorn bitti... testade för 15min sen... är det på riktigt eller är det spök? Jag vet inte hur det ska se ut.. shit vad nervös jag blev!
    Ser positivt ut i mina ögon iaf
    Så jag vågar mig nog på ett grattis

När har du BIM?   
  • XLNT
    AnnA1985 skrev 2011-11-03 23:01:29 följande:
    Hade bim runt första till tredje november.. Började må illa igår, ömma bröst började redan förra fredagen.
    Tack! Shit... nu måste jag smälta detta... och säga till min karl som somnat i sängen, har inte sagt nåt än, blev så ställd! :p 

Spring och väck honom direkt
  • XLNT
    sassa87 skrev 2011-11-03 23:06:35 följande:
    I.gen som ser på mina test

Jag ser nånting där. Men eftersom jag aldrig har sett såna test förut så kan jag inte säga om det är positvt. 

Ta ett nytt imorgon och se om det syns bättre   
  • XLNT

Hej!

Ni som har fått spökstreck på Testlagrets gravtest.
    Var de strecken rosa?

Tog nyss ett test som inte visade nåt, men nu efter ca 15 min så finns det ett streck som är rosa..
    Antar att det är ett spök      

• XLNT

Pumann: jag brukar kissa kl 9 sen håller jag mig till 12.30 ca då får jag utslag

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester