• FrökenE1985

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

ostarihavet skrev 2017-06-13 10:29:11 följande:

Fick detta igår, imorse i princip blankt :( hur ska jah tolka?

Ta ett nytt i eftermiddag. Många får starkare då. Själv är jag en av dom. Håller tummarna att blir starkare!
  • FrökenE1985
    llindaaa skrev 2017-06-14 23:57:19 följande:

Hjälp, är det bara jag som ser streck? :O:O :D

Vi har försökt i 2 år och detta är första gången jag ser minsta antydan till två steck. Vad tror ni??? 

Nått ser jag. Är det rfsu? Dom verkar vara sega. Ta ett digitalt. Anar man något på rfsu brukar man få positivt på digitalt. Hoppas för dig!
  • FrökenE1985
    Milou3 skrev 2017-06-14 22:13:34 följande:

När fotade du? Inom 15 minuter? Mitt ser liknande ut men tror bara mitt är torkstreck tyvärr då jag först inte såg nåt men efter 15-20 minuter kom detta upp. Testade igår på äl+7 eller 8. Det nedersta är Testlagret och det översta är billigatester.

Men hallå! Jag ser ju nått på båda. Hoppas det blir tydligt och starkt. Håller alla tummar å tår för dig!
  • FrökenE1985
    llindaaa skrev 2017-06-15 00:32:44 följande:

Jo det är rfsu. 

Ska köpa ett digitalt test imorgon, är CB Early då att rekommendera eller finns det någon annan som är bättre? :)

När du fått så pass att det är synligt på bild med rfsu så skulle jag tycka att det inte behövs nått "testa-tidigt-test" som exempelvis cb Early, bortkastade pengar. Vill du testa med ett annat märke innan digitalt rekommenderar jag typ apotekets egna tester (ej Lloyds). De brukar visa tydligt tidigare än rfsu trots att de sägs mäta samma koncentrationer av hcg.
  • FrökenE1985
    llindaaa skrev 2017-06-15 01:07:50 följande:

Kunde inte hålla mig ifrån att ta ett till test och nu visar det tydligare. 

Det nedre är det jag tog nyss, det andra för två timmar sedan

Ingen tvekan där inte. Stort grattis!
  • FrökenE1985
    Milou3 skrev 2017-06-15 06:44:34 följande:

Åh tack för tumhållningen men det måste vara torkstreck för känner mig så totalt ogravid. Väntar nya test i dag eller i morgon så testar igen då. Fast om det nu blir blankt först och sen samma svaga torkstreck igen kan man ju bocka av det på listan av graviditetstesterfarenhet me : /

Just torkstreck kan jag tycka att man får då och då. Men oftast när jag fått det har jag anat nått mycket svagt inom tid också. Och jag har nog aldrig fått det på två olika test samtidigt. Jag brukar köra dubbelt med just testlagret och billiga tester. Men är det något så kommer det ju visa. Och det är inte helt kört förrän mensen står för dörren. Ägget kanske fäster senare än vad det gjort tidigare. Förstår dig dock, jag ställer också in mig på mensen tidigt för att förhoppningsvis inte bli lika besviken när/om den dyker upp.
  • FrökenE1985
    banan123 skrev 2017-06-15 08:22:45 följande:

Nya från igår.. Ingen ser något va? Lever på hoppet haha :(

Jag ser något svagt, även när jag zoomade in bilden.

Håller tummarna att det faktiskt är ett litet pyre där.
  • FrökenE1985
    Sa17 skrev 2017-06-15 09:36:55 följande:

Övre Stickan är bim-4 och nedre imorse bim

-3. Tycker jag ser strecket på bägge även om de va svårt att få med på bild. Vad tror ni?

Ser streck på båda, och det verkar dessutom ha ökat bra. Tror absolut du är gravid.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester