• FrökenE1985

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

hggeli skrev 2017-03-12 10:18:27 följande:

Det syns alltid massor mindre då man lägger upp. Ser tyvärr inte :( men betyder inte att det ej är nått där, ser du nått så är det säkert det. Man ser bättre på riktigt. Testa igen senare. Mina streck såg jag ju länge själv, men fick inte med dem på bild. Typ 2-3 dar, nu syns de på bild, men svagt fortf.

Jo men precis. Jag testar vidare och hoppas det ökar. Man blir ju så frustrerad och ivrig bara. Haha
  • FrökenE1985

Vet inte alls vad jag ska tro. Ser nått svagt, men inte tillräckligt för att jag själv ska tolka det som positivt. Är på bim+2 enligt ena appen men bim-2 enligt en annan. Båda beräknar äl utifrån tempen.

• FrökenE1985
    Bell13 skrev 2017-03-14 09:57:06 följande:

Ser tyvärr ingenting? Kanske syns det bättre i verkligheten?

Ja, som vanligt så gör det ju det. Men tänker att ff kanske satt ut äl för tidigt. Min andra app, flo, har satt ut äl 4 dagar senare så enligt den är jag ju bara på bim-2. Så får avvakta några dagar till.
  • FrökenE1985
    Bell13 skrev 2017-03-14 10:35:50 följande:

Det är just denna väntan som är svår

Ja verkligen! Man önskar så många gånger att man bara visste och inte behöver vänta.
  • FrökenE1985
    Cecilah skrev 2017-03-14 15:15:19 följande:

Vill inte ge dig falska förhoppningar men jag ser på båda dina test. Får hoppas på att det blir starkare imorgon!

Det ger ju helt klart hopp att fler ser. Min temp kurva är ju så lovande hög också.
  • FrökenE1985
    LeiaBus2010 skrev 2017-03-14 15:16:38 följande:

Fler som fått spök på TL?

Har aldrig hänt mig förr.

Höll mig bara 1.5 h. Kunde inte motstå när testen kom idag.

Har ökat kontrasten...

Orginal.

Äl +11... ska hålla mig 4-5 h och testa ikväll igen.. o sen såklart imorgon. ..

Det syns ju onekligen någonting iaf. Vet dock inte om spök är vanligt på deras test.
  • FrökenE1985
    lillainna skrev 2017-03-14 22:23:46 följande:

Visst är det ett streck där?! Ska ringa bm i morgon och ta test där men är rädd för att jag inbillar mig och blir besviken i morgon ????

Visst är det ett streck där!

Men är det babyplans tidiga test så finns risken att det inte visar hos bm än. Lycka till!
  • FrökenE1985
    Marabou29 skrev 2017-03-16 21:31:58 följande:

Hej. Hoppas att någon här kan hjälpa mig tyda mina tester. Ska få mens runt den 21 mars. Men tog ett test igår och idag jo jag vet att det är för tidigt men har kännt mig så nere dem här dagarna och drömde att jag var gravid så jag var bara tvungen. Stickan är från igår och den visar inget! Staven är från idag och jag tycker att jag kan se svaaaagt streck men blrjar känna att jag inbillar mig o blivit galen. Så behöver eran hjälp???

Jag ser på båda!
  • FrökenE1985
    jhk88 skrev 2017-03-22 06:41:10 följande:

Hjälp önskas! <3

Jag ser nått svagt. Håller tummarna att det blir tydligare snart.
  • FrökenE1985
    Lady D Taylor skrev 2017-03-22 08:31:14 följande:

Tror jag är ganska säker på att det inte finns två streck men ville kolla här. Tror jag inbillar mig till att det syns något på den redigerade bilden.

Jag ser på båda!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester