Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Förlåt för spam !!! Men är det ingen som ser på de här bilderna??
Förlåt för spam !!! Men är det ingen som ser på de här bilderna??
Yeay!! :D Kanske kanske att det har tagit sig ( peppar,peppar)! <3
Jämfört med igår och idag...
Hej!:) Är relativt ny här på.familjeliv. Skulle vilja ha tips och råd om dessa graviditetstest?? Visade svagt svagt sedan blev det starkare efter ett tag. Men vet ej om jag vågar lita på de.
Någon som ser något på detta?
Ja har tagit ett antal test fick enligt gyn missfall i mars de kunde inte se något fick inte tillbaka mensen heller efter det..nu i april fick jag mensliknande blödning och har plussat svagt med dessa tester...ja ska göra om de igen. Men kan det inte möjligen vara en graviditet som stannat kvar då eller ny jag vet inte och gyn säger bara om jag ringer att det är för tidigt....bla bla
Bim -3 nu, fick ett svagt även igår, kanske ännu svagare än nu dock. Kanske inbillar mig, men tycker att strecket försvinner ju mer testet torkar. Ett pluss ska väl stanna kvar?
Inbillar jag mig eller är det verkligen något där?
Från ett annat test idag, vågar nog tro på att där är något nu :):)
Ska jag absolut testa! Tack :) var lite så igår faktiskt, tog ett test på morgonen, kunde knappt ana ett streck, testade senare på dagen och såg direkt. Spännande!!
Tog ett digitalt i morse, ett stort fett minus. Men testade med ett "testa tidigt" och ett likadant test som igår också. Jag ser ju fortfarande lite svagt på de andra två testen? Kan det fortfarande vara spökstreck? Vågar liksom inte hoppas. ÄL +9 och Bim -4 idag.
Ja, alla togs i samma urin. Har ett med veckoindikator som jag sparar tills efter helgen, när mensen skulle/ska komma.