Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Testade imorse igen, översta är igår eftermiddag och den understa imorse. Vad tror ni? 3 dagar kvar till mens?!?
Testade imorse igen, översta är igår eftermiddag och den understa imorse. Vad tror ni? 3 dagar kvar till mens?!?
Tack alla gulliga för input. Så fort det torkade fanns ingen tillstymmelse till streck, så nog bara skåran som blir synlig när det är blött. Jag brukar också alltid få starkare på em så kollade då och fortfarande blankt. Även billiga tester var Tvärblankt på em
Visst är det tidigt än äl+10 men övertygad att det inte är ngt så inställd på maj.
Tack allihopa! Tog mig ett cb digitalt igår eftermiddag, GRAVID 1-2!!! Kan inte fatta att de är sant! :D
Visst ser man ett svagt plus/steck? Håller tummarna :)
Behöver hjälp! Ska göra en magnetröntgen och får inte vara gravid. Tog detta test för säkerhets skull!
Hade ÄL ca 7-8 april dvs borde få mens på fredag eller lördag. Är det ett begynnande streck eller borde det visa starkare om det är nåt?
Fel bild..nu
Någon som ser något här?
Tog ett nytt nu (kan inte låta bli)
Vad tror ni? BIM+1, testade ikväll, två timmar efter jag var på toaletten gången innan. Fick en rosaaktig mansliknande flytning i lördags men den försvann efter några timmar och efter det har det inte varit ett enda tecken efter mensen. Tror ju att min kropp spelar mig ett spratt men så tog jag ett test bara för att få det ur världen och då får jag detta svaret.. Hjärnspöken eller?!
Glömde bifoga bilderna :D detta är efter att ha hållt mig två h...