• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Lijkan. Beställ test från ngn annanstanns iatället . Du har dom på tisdag. 98:- för 20 st är bra pris och du kan betala via sms.. Tänk ad pengar du hade sparat om du beatällt i torsdag tex. Då hade du haft dom i fredags.

• viochdu

Och så kan man med "gott samvete" pinka morgon och kväll :) för oss som är test galna vilket jag fattat det som att du oxå är ;)

• viochdu

Lijkan: meh säg att det är en present. Har verkligen han INTE med att göra. Jag blir riktigt arg om min sambo öppnar min post och jag öppnar inte hans heller. Det är inte ens lagligt . Nu menar jag inte att din sambo skulle öppna paketet men det är väl bara säga att det får han se sen. Alla hjärtans dag är ju snart så han får väl tro det är ngt soönnande till det. Att lägga 50-70 spänn på en massa rfsu måste svida i plånboken.

Jag vill se test från dig NUUUUU

• viochdu

Lijkan 20 för 98:- :) ja bastpatest.

Men om du beställer så syns teststrecket jätte väl på vissa men det är bRA då sr man verkligen vart det ska bli rosa.

• viochdu

Lijkan: ja och jag tror det är där man kan betala med sms. Där har dom oxå testa tidigt test. Betydligt dyrare 5 för 89:- men det är för det är stav och ingen sticka.

Men jag beställde 20 stickor och 10 testa tidigt i går. Kommer i brevlådan på tisdag troligtvis.

• viochdu

Hejjohanna: den bästa alla hjärtans dag present man kan få skulle det ju stå.
    Hatar att appen bryter så fort man använder special tecken och jag glömmer jämt.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester