• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

I butik är de flesta 25. Rfsu testa tidigt mäter 10 . Dom röda mäter 50.

Och vad det gäller apotekens test som mäter 25 finns varken dåliga eller bra. Jg fick ett streck på preg förra månaden. Men har ite en aning om ifall det va spök eller faktiskt ett ägg som föst och sen släppt för dagen efter fick jg svgt på ett test som mäter tio och sen ytterligare en dag blankt.

• viochdu

Frånochmeddu: alltså är det RFSU testa tidigt du pratar om? Man kan aödrig säga NÄR de visa även att det syår på dem att man kan plussa äl+7 MEN allt beror ju på när ägget fäster och man fått upp ett hcg värde på över 10. Säg att ditt ägg fäster dag nio då är det ju blankt dag 7-9 oxå .

• viochdu

Men fäster det tez på dag 5 så är det möjligt att plussa redan på äl+7 även med ett test som mäter 25. Allt beror ju på ägget som sagt.

• viochdu
    aaa653 skrev 2013-02-10 17:47:58 följande:
    Jag testar nog den 19:e, bim-1 då, sen ska vi starta vår utredning den 21e, hoppas ju slippa Det!
    Själv?
    Har verkligen inget tålamod. Så jag testar troligtvis ÄL+7. Alltså på torsdag. KAN INTE LÅTA BLI. Helt enkelt. Men deppar inte för minus då. Vet ju att det är för tidigt.

Lite "roligt" ska jag väl få ha under väntan på bim.  :)

- Försök #8- ÄL 7/2 -- BIM 20/2
  • viochdu
    Lijkan skrev 2013-02-10 18:18:29 följande:
    Hittade en redigeringsapp på telefonen :) kunde inte låta bli! Strecket synns! Men, jag har nog fått ett äkta klassiskt spök på rfsu!
    i1358.photobucket.com/albums/q780/Lijkan/Phot...

Översta är orginalet och det under är redigerat!
    har aldrig sett spök på RFSU.

Är detta ett nytt test eller är det de du tog i morse?

Så länge det va inom tiden så tycker jag inte du ska ta det som spö. Men va det efter 30 min så släng det..
  • viochdu

Lijkan: Men dessa bilder tycker jag nog ser ut som att de är vita. Men det kanske är för den är redigerad den längst underst.

aaa653: Jag har 30 test. Ska lyxtesta denna månad. Enda sättet jag "överleva" dagarna.

Spännande att vi har bim nästan samtidigt. Hoppas på plus för oss båda!

• viochdu

Lijkan: teststrecket menar du va ? ;) skit i att redigera massa. Det syns och jag såg och du såg. Det som ör viktigt är vad testet säger i morgon. Jag hade starkare på kvällen än på morgonen dock.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester