• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Frånochmeddu: det slutade i MF. Men fick pos på cb ochdigitalt men jätte jätte svagt på rfsu testa tidigt knappt synbart. Fick pos på andra test efter det i flera dgr. Det va på ÄL+8

• viochdu

Emmilie: det kan vara det varmaste inlägget jag fått skrivit till mig här inne.

Tack du fina människa.

• viochdu

Men är du på äl+6(7) eller äl+6(5)?

Alltså har du haft pos äl test kan ju ägget släppa både dagen efter och sen en dag till.

Eller är det bara jag som räknar så?

• viochdu

Aaa: jaha du tempar , men då så. En annan kan ju bara gissa mellan 24-48 timmar :) en dag gör kanske inte så mkt :)

• viochdu
    banantelefon skrev 2013-02-13 05:51:32 följande:
    viochdu: Att inte känna något är positivt :) under 6 försök så hade jag alla symptom man kunde ha och alla betedde sig olika från gång till gång. Då tänker man ju att NU, nu är det dags! Men icke :/ På försök nummer 7 kände jag ingenting och TADA! Plus på stickan :)
    Jag hoppas det är så oxå. För jag känner nada. Men jag brukar inte ha en massa känningar heller. Mer än att brösten börjat verka någon dag efter ÄL men nu INGET som sagt.

Och jag tar crinone (progestreon) som jag trodde skulle ge mig ännu mer ömma bröst. Men icke.

Visst  v,3 har inte passerat ännu. I morgon är jag där. Sen får vi se hur det brakar iväg över helgen.

Jag har dock tappat hoppet helt (läs nästan ;)) Känns så långt bort.

Äl+6(7) idag. Kan vara 5.  Fick pos på Äl stickan dag 13 men då va oxå första gången jag testade. Brukar ha pos i två dgr . senare på kvällen va det neg igen. Så antar att jag kankse skulle haft pos på dag 12 oxå om jag hade testat.

Sak samma. Vi hade dock bara sex dag 10, 13 14 15. Men en lite spermie ska ju räcka.

Får se vad som händer. Har precis innan ätit en kur för min slidkatarr som jag slutade med några dgr innan ÄL och den gör så att alla bra bakterier även dom försvinner. MEN har som sagt crinone som hjälper att bygga upp en slemhinna Och de började jag ta på dag  15 så kanske att musen har hunnit bli bra innan ägget kommit ner.

Blev en hel novell. ha ha. man sitter nästan och diskuterar med sig själn när man bara svammlar så här.

- Försök #8- ÄL 7/2 -- BIM 20/2
  • viochdu

Vi lyckades ju dock bli gravida på vårat första försök oxå. Men det slutade ju som sagt i tidigt MF. Eller samma dag som plus började jag blöda

månaden efter likaså. Där va det cok mer utdraget. Då jag bara hade rosa flytningar fram till Bim. Sen kom flödet som väntat.

Sen dess. Nada

Men har även fått berättat för mig att enligt vetenskap så är det nästan bara vart fjärde ägg som är befruktningbart (vissa har fler andra mindre) men snittet ligger på det.

Så ska man tänka så så har man ju bara haft TVÅ sånna ägg och ja två MF så kan man ju räkna ut resten själv. Alltså borde det efter detta försöket iaf komma ett bra ägg inom fyra månader :) Ha hHa. OM jag kunde sluta gå efter statistiken. Fast det är oxå det enda som gör att jag "överlever"

snittet sju månader -passerat med råge om man inte räknar med MF ,annars är det ju inte ens passerat, än
    89% blir gravida inom ett år. Ska vi räkan från mitt andra MF så är det bara ett halvår.

- Försök #8- ÄL 7/2 -- BIM 20/2
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester