• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

längtaneftersyskon och semlan/ ja och det är bara på längtans inlägg som jag bara ser citatet. Alla andras kan jag läsa. Skit konstigt.

Pinkade på ett test till ( ja jag testar ofta)
    Tror det kom lite kiss på remsan oxå ;( ;( brukar samla i en behållare men nu har knasten lärt mig att pinka på dem ist ( ha ha lärt mig ?!? men man håller upp snippan lite så siktar man urinstrålen) men lyckades skvätta ner remsan.

För det ser ut så här:
    i1303.photobucket.com/albums/ag148/viochdu/E3622707-DCAE-41AB-B3A9-C7870A0ABD43-469-00000047F75EC58C_zps4c08bdb7.jpg

Och kontrollstreck blev oxå lite ojämnt i färgen. Ja lyckas då alltid ;)

• viochdu

Snowinsummer: Nu så jag bara citatet igen??

Va fan är det för fel på min app då??

• viochdu

NI SOM SKRIVER TILL MIG: skit i att vitera mina inlägg. Skiv bara viochdu! För jag ser fan inte mer än citatet.

• viochdu

Ulricaz: jo jag med. Klart och tydligt. Men jag råkade ju fan pinka på remsan. Alltså över max strecket... Så tror tyvärr det är ogiltigt då.

Tiden lär utvisa

• viochdu

Är det ngn som råkat pinka på en sticka någongång?? Alltså så det kommit lite kiss på själva remsan. ?

• viochdu

Att gå in via safari tycker jag bara är krångel. Appen är ju jätte smidig. men nu på sistone har den börjat krångla så här :/

• viochdu

Jag tror dock INTE jag är gravid. Jag tror det testet är ogiltigt.

Även om jag är gravid så tror jag inte det skulle synas så mkt redan nu.

• viochdu

Semlan: kom det mkt koss på din sticka då?

Förlåt att jag tar upp hela tråden. Men hatar när man får såna där streck.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester