Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Fick mail men ingen bild.
Fick mail men ingen bild.
Va fasiken elisabett finns ingen bifogad fil. Är bara ett tomt mail.
Misskaos: det har blivit ngt fel på min app så jag ser bara citaten. Va skrev du?
Elisabett: det går inte så bra för mig. Verkar som jag inte kan hämta bilden när jag kör genom sfari på mobilen. Mailade dig min privata mail som är kopplad till iphonen..
Elisabetts test, tycker det ser ut som mina. Där är ju ngt där iaf
i1303.photobucket.com/albums/ag148/viochdu/AEB3EF65-699E-458C-B802-1CF45681811B-1346-000000AA80D9F148_zps2b47d2c8.jpg
Menar du mitt egna test? Tycker du verkligen det sappe?
Frånochmeddu: jo fast hade du hängt i denna tråden i 1,5 år så skulle du nog inte vara förvånad över streck som sedan inte är ngt. Det är sjukt vanligt med såna svaga som är just det som denna tråden "spök"
Idag har jag fått tre såna test. Men även blankt.
Detta är åttonde försöket.
Och jag vet ju inte om jag är gravid. Det vet jag säkert när jag tar ett digitalt men det tänker jag inte göra förens strecken har funnits och stegrats. Efter två troligtvis tre mf ÄR man nojjig när det är svaga streck!
Längtan efter syskon: ser fortfarande inte när du citerar mig. ;)
Flikkans test ser rosa ut i min tele iaf. Rosa brukar ju uppfattas som grått när det är svagt och fuktigt.