• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Håller tummarna tokfrans. Som du säger själv så va det efter sex. Och att plusset är svagare beror kanske på hur mkt du druckit under dagen och att de jan innehålla mindre färgämne. Vilken dag är du på?

• viochdu
    syltburk skrev 2013-02-09 17:48:17 följande:

Skrev inte tokfrans i en annan tråd?
    Syltburk: ha ha joooooo. Konstigt. Säker på att jag svarade direkt i "våran" tråd men tydligen inte.. :)

:)
    - Försök #8- ÄL 7/2 -- BIM 20/2
  • viochdu
    RockTheRebell skrev 2013-02-09 18:17:38 följande:
    Hej hej!
    När jag testade imorse bim-1 eller möjligen bim-3 fick jag det här i ca 30 sekunder, efter 30 sekunder. Sen syntes det inget efter 5 min och torrt så är testet blankt. Ser ni något?

jo men eter 30 sekunder har ju inte urinet passeratgenom stickan helt än. Därför man ska vänta 5 min innan man läser av.

Det där är neg..
  • viochdu

Susssi: äldlytningar kommer både innan under och efter äl. Dom är ju till för spermierna.. Jag får äl flytningar npgra dgr innan ÄL. Men nu när vi börjat med bebiaverkstaden har jag svårt att avgöra vad som är sperma eller äl flytningar.. För sperma kommer ju ut i samma form...

• viochdu

Fast vet du med dig att du inte haft sex på ca 5 dgr så är det nog äl på G men ja tålamod. Äl stickan blir ju pos dagen innan äl så du kanske har äö mån tis nästa vecka.

• viochdu

Fast vit och grynig sperma har jag aldrig sett. Sperma ser ut som ättvita fast gul när den kommer ut. Men jag har aldrig "ren" äl flytning så tänker att antigen är det sperma eller älflytningar blandat med vanliga föytningar.

Säger absolut INTE att ditt är sperma sa bara att JAG har svårt att avgöra eftersom jag har sex OFTA vid ÄL.

Sperma kan rinna ur mig efter två dygn.

Menar ni att ni aldrig sett sperma komma ut hängades ??

• viochdu

Sussi: äch lyssna inte på mig. Men om du ändå tar ÄL-test så kommer ju ÄL visa sig tillslut. Men HA sex är det äl flytningar så är ju ÄL inkommande.

• viochdu
    BEIJERS BILD och du har plussat vännen. RFSU RÖDA mäter 50. Grattis säger jag :)

• viochdu

Klart du kan tro på dem.

Det är som sagt RFSU röda och de mäter ju 50.. Hade du haft ett test med 25 had det inte kännts så svagt.

Köp digitalt tills måndag då :) Men du är gravid.

BEIJERS ONSDAGS TEST:

Syns där med juhe. Nog har du plussat :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester