• viochdu

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hanu: fick svagt på preg igår. Neg med digitalt. Idag neg med vanligt från bäst på test ÄVEN det med känslighet tio med en urin jag hållt mig heeela dagen med men även BÄLJAT i mig kaffe. Blev iriterad så kissade efter 30 min igen på ett känsligt test och fick ett svagt svagt rosa streck

• viochdu

Miss Starfield: Kan du inte göra mig en tjänst. Bryta upp ditt test och lägga upp en bild.

Har även jag fått ett svagt streck på dem idag. MKT svagare än ditt..

Men vill bara se vart ditt teststreck ligger i förhållande till mitten...

- Försök #7- ÄL 11/1 -- BIM 24/1
  • viochdu

SVAGT SOM SATAN. Men syns mer i verkligheten då jag inte kunde fånga hur det verkligen såg ut med vår jefla kamera.. Ni med data kommer nog trligtvis inte se.. Men ngn från mobil kanske gör?

och strecket ligger liksom längre ifrån den där mitt strecket som man ser under remsan.. Än vad kontrollstrecket sitter.. MEN det syntes i rutan.,

- Försök #7- ÄL 11/1 -- BIM 24/1
  • viochdu

Hanu: som du ser är mitt atteck absolut inte så starkt. Men hade pinkat 20-30 min innan!

• viochdu

Elmiina: kikade på dem innan då jag bildgooglade :) då kom denna tråden upp med ditt test.

Så där ser mitt oxå ut...

Tar ett nytt i morgon!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester