• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla

jaha.. inte fan lyckades den där jävla uppkörningen heller.. har jag lärt mig något av detta så är det att man inte ska göra körkortsprover med feber/förkylning i kroppen...det blir helt enkelt inte bra... och så klart.. hormonkossa som man är (om det sen är PMS eller nåt annat låter jag vara osagt så länge) började jag GRÅTA när snubben sa att jag inte var godkänd.. herregud så pinsamg...

Men han var lugn o sansad och frågade om jag hade hårda krav på mig själv.. ööööh...LITE svarar jag och ljuger som en kossa... ha ha... och sen var han väldigt positiv helt plötsligt att "på det stora hela var det inget att anmärka på":.. men det var några små grejer som tillsammans gjorde att han inte kunde godkänna mig... så det är bara att bryta ihop ...vräka i sig all choklad som min underbara man köpte åt mig medan jag köpte (antingen så ska det firas, eller sörjas var hans tanke ha ha )

sitter o funderar på om man då ska ta o slösa en sticka till redan i kväll eller avvakta till i morgon...??? Ja ja jag vet ju vad ni kommer svara *S*

Tyckte dock att jag kände av lite menskänningar förut så jag vet inte om det kan vara så att tant röd är på intasande trots allt

• LillSnurr82

Trist slemtorsk :( bättre lycka nästa gång!
    Har inte heller körkort , men funderat på att använda pengarna jag får från försäkringen nu när jag ska ta bort min ena häst och gå en sån intensiv kurs på 2 veckor eller vad det är. Kostar 10.000:- då ingår allt :)
    Har kuggat på teorin 2 ggr sen har jag tappat sugen.. Därför inget körkort fast mina 29 år!

• lilaemma

Slemtorsk: Tyvärr börjar jag tycka att ditt test igår låter som mina... När mina ser positiva ut (efter ca 10-20 min tror jag det är...) så kan man fota fina streck, men såg nu att om man genomlyser dem är strecket genomskinligt. Senare försvinner det, men lämnar lite grått om man genomlyser...

Hoppas ändå på ett plus för dig... det var ju så brett och fint ditt efter tiden plus igår...

• slemtorsk i din bralla
    lilaemma skrev 2011-10-12 18:11:47 följande:
    Slemtorsk: Tyvärr börjar jag tycka att ditt test igår låter som mina... När mina ser positiva ut (efter ca 10-20 min tror jag det är...) så kan man fota fina streck, men såg nu att om man genomlyser dem är strecket genomskinligt. Senare försvinner det, men lämnar lite grått om man genomlyser...

Hoppas ändå på ett plus för dig... det var ju så brett och fint ditt efter tiden plus igår...
    ja mitt streck var tydligt i några minuter sen försvann det men det syns i genomlysning fortfande ett dygn efteråt delvis vitt och delvis "färgat" men vilken färg vet jag inte....det ser fläckigt ut liksom i genomlysning.. skitmysko ha ha men jag ÄR ju mysko så det passar väl....

Vet inte om jag ska ta ett test i kväll nu..får se....det är ju några dagar kvar till BIM så jag har tid på mig och det lär ju visa sig
  • Den lilla M

slemtorsk: ta ett nytt i morgon bitti !! Jag håller tummarna

bara om man inte ger upp finns chansen att lyckas
  • Elina89

Vad tror ni om dessa? Är det plus eller är jag bara inbillningssjuk?

• slemtorsk i din bralla

Elina.. jag ser tyvärr inget..

Stella.. jag har inte gjort nåt!!!!! he he he... GET A LIFE 

Får se om jag tar nåt i kväll eller om jag väntar liiiiite till

• Guacamole

Jag ska inte ha ÄL nu.. Eller? 
    Haft 34 dagars cykel sista tiden och nu så känner jag hur det börjar smärta i min högra äggstock.
    AJ!
    Men kanske är närmare BIM helt enkelt 

Älskade Kevin 091114
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester