• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla

God morgon tjejer...testet var blankt nu på morgonen....inget värt att fota ens. Ligger nedbäddad i värsta förkylningen ever! Och i dag ska jag köra upp! Missade ju teorin pga ofokus så jag kan bara gissa hur det går i dag när jag är dubbelt så krasslig. I vilket fall....inget plus i dag heller..

• MissMollis
    FruGrön skrev 2011-10-11 17:22:07 följande:
    Ja absolut, är i v.9 nu och jag plussade på BIM...

Underbart! Grattis!! :D
  • Stella 78
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-12 07:38:49 följande:
    God morgon tjejer...testet var blankt nu på morgonen....inget värt att fota ens. Ligger nedbäddad i värsta förkylningen ever! Och i dag ska jag köra upp! Missade ju teorin pga ofokus så jag kan bara gissa hur det går i dag när jag är dubbelt så krasslig. I vilket fall....inget plus i dag heller..
    Ot, men får man köra upp innan teorin är avklarad nu för tiden? Du kommer i alla fall fixa uppkörningen galant tror jag! Några djupa andetag och fokusera lagom  

Nä, nu får det lov att bli ett streck på testet! Var det ett likadant som igår? Jag som startade upp datorn här enbart för att kolla på ditt test Och sambon fick lov att lämna på förskolan fast vi bestämt att det var jag som skulle göra det.... 
  • MissMollis

Kollade de som slängt upp svaga pluss igårkväll o både på Slemtorsk o Lilaemma syns ju strecken. Jag har aldrig kunnat fota ett spökstreck på Testlagrets då e det bara den berömda skuggan i en speciell vinkel som synts!! När jag tidigare har fått svaga pluss med dem (vilket inte blev starkare pga mf menmen) har jag märkt att de riktiga plussen syns tydligt vid genomlysning även efter de torkat o de som bara varit hjärnspökestreck ;) har inte alls synts vid genomlysning.

TevoLantsz:grattis!!!

• slemtorsk i din bralla

Ja.det är sk sammanhållet prov, i större städer gör man teorin forst och går mer eller mindre direkt ut o kör, oavsett om man klarat teorin, vi på landet kan ju köra i en sk mottagningsort, sa jag skrev i boras o ska kora i Alingsås. Problemet är att om jag klarar körningen måste jag klara teorin inom 2 månader, annars blir körningen ogiltig....o det går inte alltid att fa tid när man vill. Stackars man, du får ju inte hänga upp ditt liv på mina tester....fast lite kul är det

• jiippii
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-12 07:38:49 följande:
    Mina test blev starkare på eftermiddagen. Fick knappt synliga på morgonurin och sen på eftermiddagen kunde man fota strecken till och med.
  • jiippii

alltså på eftermiddagsurin, inte att testen legat hela dagen

• slemtorsk i din bralla

Jippii....är det en uppmaning att jag ska testa igen senare i dag Jag har funderat på det, för ägglossningstester far jag aldrig utslag på före kvällen o förra gången jag var gravid vet jag att jag testade positivt vid 14....men vi får se om det blir fler tester i dag....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester