• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • slemtorsk i din bralla
    Lufsan skrev 2011-10-11 19:02:57 följande:
    absolut!
    absolut!
    Här ser jag ju ett streck..........
    Svagt men väl där...

• Lufsan
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 19:04:11 följande:
    absolut!
    Här ser jag ju ett streck..........
    Svagt men väl där...

Yay! Frågan är om det blir starkare eller inte och om det är ett pos eller färgrester eller något annat lurt. 
    En dag i sänder.
  • MissMollis
    Stinis83 skrev 2011-10-11 19:01:40 följande:
    MissMollis, hur långt efter utgångna tiden kom strecket? Jag tycker det ser positivt ut jag ;)

Men oj detta e ju helt knas, men den första bilden är tagen ca 10-15 min efter den doppats s.a.s. Men grejen är att jag haft mens nu i helgen iofs va den bara 2 dgr vilket va lite konstigt men känner mig inte d minsta gravid. Testade bara för att ja e knäpp! :P

Men shit nu får ja väl kolla i morron oxå antar ja :)

Tack ni som tittat förresten alla verkar så sjukt söta här o ger glada tillrop osv..    
  • lilaemma

Det blev för mycket roligt att titta på. Så ett kvällstets kunde jag ändå inte låta bli... Och detta är ännu ett spöksträck. Jag vet det. Men kan ändå inte låta bli att lägga upp bilden. Nu är testet helt vitt igen. Som vanligt: Först anar jag nått, sen ser jag att det är vitt, sen går tiden ut, sen blir det plötsligt tydligt andra streck och sen försvinner det, eller blir väldigt mycket svagare i alla fall... Skillnaden den här gången var att jag provade att hålla den över en stark lampa innom tidsramen och då såg man ju tydligt två sträck. Fast jag skulle nog säga mer grått än rött... så ... det var kvällens lilla roliga... ;) Syns inte lika bra på bilderna som irl...

• Stinis83

MissMollis, 10-15 min efter att det doppats är väl inom tiden? Ja testa imorgon igen, jag håller tummarna för dig :) Lägg upp bild så fort du kan ;)

• Pepita
    lilaemma skrev 2011-10-11 19:46:51 följande:
    Det blev för mycket roligt att titta på. Så ett kvällstets kunde jag ändå inte låta bli... Och detta är ännu ett spöksträck. Jag vet det. Men kan ändå inte låta bli att lägga upp bilden. Nu är testet helt vitt igen. Som vanligt: Först anar jag nått, sen ser jag att det är vitt, sen går tiden ut, sen blir det plötsligt tydligt andra streck och sen försvinner det, eller blir väldigt mycket svagare i alla fall... Skillnaden den här gången var att jag provade att hålla den över en stark lampa innom tidsramen och då såg man ju tydligt två sträck. Fast jag skulle nog säga mer grått än rött... så ... det var kvällens lilla roliga... ;) Syns inte lika bra på bilderna som irl...

Säg inte det, mitt första test på BIM - 5 var ungefär som ditt. Jag testade då med testlagret. Vet inte vad du använt för test. Men om det är testlagret är det inte omöjlligt att det är nåt. Mitt test från BIM- 5 ska finnas i denna tråd någonstanns om du är nyfiken. Jag är nu i vecka 7. Håller tummarna!
  • LillaLivetIMagen

Testade mig med morgonurinet för att vara riktigt säker, ingen tvekan längre :)

• LiinaPiina
    LillaLivetIMagen skrev 2011-10-11 20:55:34 följande:

Grattis vad härligt  :D
  • slemtorsk i din bralla
    LillaLivetIMagen skrev 2011-10-11 20:55:34 följande:

nää ingen tvekan, du behöver ju inte ens plocka i sär testet för att vara säker Grattis
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester