• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • BebisVagga
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 16:37:25 följande:
    NU däremot syns ett streck.. men det är ju efter tiden har gått ut.. mysko.. för det har jag aldrig fått med dessa även om andra påstår att de fått det ofta......hmmmmm lite spännande blir det juuuuuheheh
    så fick jag med.. efter testtiden.. alla sa du e inte gravid.. lita inte på det.. men jo jag var gravid... 4 dagar senare blev det ett + på riktigt..

men ja.. man ska inte lita 100% på det..
  • Choccolat
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 16:37:25 följande:
    NU däremot syns ett streck.. men det är ju efter tiden har gått ut.. mysko.. för det har jag aldrig fått med dessa även om andra påstår att de fått det ofta......hmmmmm lite spännande blir det juuuuuheheh
    Kasta upp testet då! Jag har aldrig fått streck efter tidens utgång.. vill se!!!!
  • slemtorsk i din bralla
    BebisVagga skrev 2011-10-11 16:43:32 följande:
    så fick jag med.. efter testtiden.. alla sa du e inte gravid.. lita inte på det.. men jo jag var gravid... 4 dagar senare blev det ett + på riktigt..

men ja.. man ska inte lita 100% på det..
    nää jag är väl ganska.... neutral. det är lite roligt att NÅGOT syns men jag litar inte på det förrän BIM-dagen är här eller det blir ett otvetydligt svar
  • lilaemma

Ojojoj! Här rasslar det på. Slemtorsk: Jag håller tummarna för att ditt efter tiden pluss är något mer än mina var... Som sagt, jag får ju alltid sånna... så kanske är dina nått... hoppas i alla fall.

• slemtorsk i din bralla

okej här är en .. bilderna blev så "blåaktiga" o konstiga.. skyller på min mobil för den börjar ramla ihop...

nästa har jag faktiskt trixat med..dragit ner på färgerna eftersom blixten reflekterades så i min röda fina dator (som testet ligger på)

• Envira

Men man är borta några timmar och då har hela hel**tet brytit lös här.. Flört
    Den här tråden är så härlig och jag tycker alla är så stöttande, är det någon som inbillar sig ett plus så säger vi nej på ett fint sätt. 
    Självklart vill man höra att man har ett plus, men man kan inte bli fly förbannad för att det inte syns något. 

• sweasmamma
    Choccolat skrev 2011-10-11 17:01:35 följande:

Nu ska jag hem och testa! Håll tummarna för mig! =)

ja testa testa.. väntar med spänning =)
  • BebisVagga
    slemtorsk i din bralla skrev 2011-10-11 17:07:29 följande:
    okej här är en .. bilderna blev så "blåaktiga" o konstiga.. skyller på min mobil för den börjar ramla ihop...

nästa har jag faktiskt trixat med..dragit ner på färgerna eftersom blixten reflekterades så i min röda fina dator (som testet ligger på)

tycker faktiskt det ser tjock o svagt ut..... skulle du kunna testa med morgonurin på torsdag eller så
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester