• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • MissFörstånd
    Sol i sinne skrev 2011-10-12 22:23:21 följande:
    Tjoflöjt!
    Jag blir så glad av att läsa denna tråd!Hoppet är det sista som överger en,visst? =)

Vi är på försök nummer 3 och jag är just nu på BIM-15,hahaha.
    Alltså ägglossningstider..Jag längtar efter att få börja testa redan innan vi ens börjat göka på,jisses..

För 2 månader sedan fick jag 4(!!) spökstreck och en mens som var försenad för första gången i hela mitt liv.Den har även hoppat från 28 till 24 dagar och varar bara i 4 dagar,allt detta sedan vi började prata om att skaffa barn..Helt sjukt vad kroppen kan spela en ett spratt!

Nu vill jag också bidra med mina bilder och analysera sönder test.Jag längtar!
    grattis till alla er som plussat!
    Och en lyckospark i baken till dig Slemtorsk!

Välkommen
    ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • MissFörstånd
    Myhnona skrev 2011-10-13 06:55:29 följande:
    HJÄLP tack!

Jag tog ett test nu på morgonen (har bråttom så här på morgonen och har därför inte hunnit ta bild) och precis innan där teststrecket skall vara är det ett brett vitt streck och precis efter (där teststrecket skall vara, alltså mitt emellan uppsugningsdelen och kontrollstrecket) är det ett brett mycket svagt rosa/rött streck. Hur skall jag tolka det?
    Svårt att förstår riktigt var det är. Om det är ett streck där det ska vara ett teststreck så är det väl positivt men väldigt svårt att säga utan att ha sett testet.
    ღ ♥Joline 2007♥ ღ
  • MissMollis

Morron på er tänkte bara meddela att mitt streck ja la upp bild på härom dagen som kom efter tiden gått ut måste varit falskt positivt. Nu testade jag igen men ser nada, vilket iofs är skönt för jag vill inte ha massa falska besked :)

Slemtorsk: tråkigt med körningen men måste få dela med mig att ett hett tips ;P Jag inkl de flesta jag känner (vet inte vart det kommer ifrån el vem som en gång började) har mulat i oss en kexchoklad precis innan uppkörningen. Hur larvigt det än låter har alla som gjort på detta sätt klarat uppkörningen! Så om du ska på det igen, vad glad o ta en kexchoklad! ;D

• Envira

dagens.. kunde inte låta bli att testa. tycker faktiskt det skymtar något..

• jiippii
    Envira skrev 2011-10-13 08:45:32 följande:
    dagens.. kunde inte låta bli att testa. tycker faktiskt det skymtar något..

Svårt att de då det är en så suddig bild.
  • Skrutt 83

Slemtorsk: tråkigt med uppkörningen och med negativa test.. :( jag som höll tummarna stenhårt!! Men än finns gott om tid för ett plus!

• Skrutt 83

Envira: kan skymta något svagt svagt rosa men svårt när bilden är så suddig.. Är den även mixad med?! Ser ut så.. Men håller tummarna!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester