Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ett positivt test är alltid positivt om än svagt n1986, om man druckit kaffe så ökar urinproduktionen eftersom det är vätskedrivande....därför späds urinen ut mer. Inte kissa och inte dricka på minst 2 helst 4 timmar så min läkare om man ska ta test annan tid än morgonen och före bim.. sen kan du inte jämföra stegring på test tagna på morgonen med test tagna annan tid eftersom kroppen fungerar helt annorlunda på natten och tack...jo jag är nog allt gravid trots allt

• slemtorsk i din bralla

Knasten..vi har försökt ett år, två ivf så det blir väl sammanlagt 10 cykler men pga mannens handikapp har vi fått slippa nån månad för det har inte gått helt enkelt. Lilla M, sitter på toa nu o väntar in testet..men det är nog ganska säkert nu, svagt än så länge men starkare än i går....jag ÄR gravid...tjoohooo

• slemtorsk i din bralla
    N1987 skrev 2012-05-01 08:23:57 följande:
    Väntar otåligt slemmis ;)
    ha ha.. mannen har vaknat nu så jag kan lägga upp.. han somnade på min arm förut... har inte trixat något bara beskurit bilderna men de blev ofantligt stora då så om man förminskar dem syns det bättre....

• slemtorsk i din bralla
    N1987 skrev 2012-05-01 08:42:41 följande:
    Så solklart! Nu ser man ju att det är rosa också! GRATTIS!! Hur känns det? (nu känner jag mig som en sportkommentator som intervjuar vinnaren...) hmm..
    det känns jävligt overkligt.... det var ju sååå liten chans liksom. Sen när äggen inte utvecklades som de skulle... vi fick ju slänga 11 liksom...

Så det är bara att hoppas att det håller sig kvar...kan ju vara två till och med
  • slemtorsk i din bralla
    Soffiie skrev 2012-05-01 09:00:47 följande:
    stort stort grattis slemis . har följt dig i bak grunden några dagar men nu vågar jag säga att du är gravid. underbart. verkligen jätte glad för er skull
    tackar tackar..
  • slemtorsk i din bralla
    N1987 skrev 2012-05-01 09:16:33 följande:
    Helt fantastiskt! Förstår att det känns overkligt.. Eftersom du plussade så tidigt så kanske det är två där inne, vore ju verkligen häftigt! :)
    häftigt, skrämmande och ...tja... som mannen sa, dags att börja planera hur vi ska placera väggen i finrummet för att få ett extra sovrum vad det lider ha ha
  • slemtorsk i din bralla
    lillabambi skrev 2012-05-01 09:43:26 följande:
    Men slemmis vad ser jag grattis
    japp så är de serru

fortfarande svagt men väl så tydligt nu.....och första tecknet på positivt var redan i lördags så man undrar ju om det är två knoddar som stannat
  • slemtorsk i din bralla
    lillabambi skrev 2012-05-01 09:46:02 följande:
    Åh fy vad spännande
    Nu får du ju inte lämna tråden bara för att du plussat
    nänä... så lätt blir ni inte av med mig Det krävs ganska mycket för att få mig att lämna- som ni borde märkt *ASG*
  • slemtorsk i din bralla
    Nihu skrev 2012-05-01 10:20:30 följande:
    Slemmis-  Grattis! hade ju varit kul om du fick två!Glad
    nja.. jag är lite ambivalent där ha ha....blir det två så är ju det fantastiskt så klart men jag hade en fruktansvärd förlossning med EN förra gången och han var ändå ganska liten pga jag var sjuk mitt under graviditeten... så att klämma fram två känns lite skräckfyllt *S* Men man klarar ju mer än man tror och två bebisar vore ju helt fantastiskt med tanke på vilka odds vi faktiskt hade för att få ens en..
  • slemtorsk i din bralla
    Nihu skrev 2012-05-01 10:34:08 följande:
    Det fixar du! Jag hejar på två Glad hihi..

Jag brukar skrämma min sambo att jag tror att jag har två... Då blir han lite svettig Skrattande 
    vi har skojat om sen vi träffades (när vi båda var bombsäkra på att vi INTE skulle skaffa barn) att vi skulle ha tvillingar.. det var liksom ett stående skämt "om tio år sitter du o jag o tvillingarna i ett hus i skogen".....och vårat hus i skogen har vi ju hehe
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester