Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Marras skrev 2012-04-28 17:13:05 följande:
    kunde inte låta bli att köpa en annan sort dvs rfsu..  =) =) =) 

Ingen tvekan längre va? Skrattande

Jag trot fan ja smäller av!!! hahah.. =) 
    nää du har rätt..ingen tvekan.. smäll inte av.. du ÄR på smällen grattis...
  • slemtorsk i din bralla
    Marras skrev 2012-04-28 17:19:24 följande:
    Ja.. ni med sjuuuukt svaga test, ni har ju sett mina hur svagt det kan visa ;) 

Från morgon till eftermiddag blev det så här.. jag kan inte fatta det!  
    det går tydligen.. jag hade blankt i morse och helt plötsligt ser jag något som KAN tolkas som ett svagt streck (kan lika gärna vara en dum skugga eller nåt ) men testade du med RFSU i morse också?? för det är ju olika känsligheter på de olika testerna plus att det kan vara olika koncentration av hcg i urinen på dig...

NU ska du njuta av valborg och klappa på magen..grattis Marras
  • slemtorsk i din bralla
    Binegar skrev 2012-04-28 18:27:11 följande:
    ahh..kanske skulla lägga in bilderna med ;)
    Bry er inte om kontrollsträcket, jag råkade köra nagreln i det -.-

Någon som ser någon antydan eller är det bara mina hjärnspöken? Obestämd

jag ser något väääääääääldigt svagt och otydligt....svagare än på mina *S* så är du gravid så lär jag vara det också

Alltså....RFSU är ju inte direkt kända för att vara känsliga och JAG har aldrig fått spökisar på dem så det verkar ju onekligen lovande för dig..

kan vi byta åsikter? Vad tror du om mina bilder?
  • slemtorsk i din bralla
    Puffmajs skrev 2012-04-28 19:38:36 följande:
    när har du bim slemmis? :D

Jag har gjort ivf så jag kan eg inte räkna på det viset, men om jag räknar äggplock som ÄL så är jag på äl+10 i dag.
  • slemtorsk i din bralla
    SweetyMe90 skrev 2012-04-28 20:31:29 följande:

Vad tror ni? Bim -3 syns dock bättre i verkligheten och det är inget grått litet sträck utan hela fältet är svagt rosa...
    det är en alldeles för suddig bild för att jag ska kunna avgöra...kan du ta en bättre bild???
  • slemtorsk i din bralla
    SweetyMe90 skrev 2012-04-28 20:42:53 följande:

Vad tror ni?:)
    jaaaa jag anar något faktiskt.. men vågar inte säga säkert...fortfarande ganska dåligt foto :-/
  • slemtorsk i din bralla
    SweetyMe90 skrev 2012-04-28 20:56:37 följande:
    åhhh hoppas verkligen det blir starkare...hur vanligt är det med falska positiva graviditetstest?
    jag har faktiskt aldrig hört talas om "FALSKA PLUS" däremot tidiga plus som ändrat sig till negativa då man haft en sk kemisk graviditet, alltså att ägget fäst och sen släppt igen...så kroppen hinner börja skicka ut Hcg men man skulle väl kunna säga ett extreeeeeeeeeeemt tidigt missfall om man ska förklara det enkelt
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester