Inlägg från: slemtorsk i din bralla |Visa alla inlägg
  • slemtorsk i din bralla

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hoppas 2012 skrev 2012-04-28 20:59:39 följande:
    Sweety
    Det är vanligt med spökstreck så att säga, finns många här i tråden :)
    Typ på cb
    sant.. men spök och falska plus är inte samma sak, anser jag iaf.  ett spök är ju inte i "rätt färg"
  • slemtorsk i din bralla
    Hoppas 2012 skrev 2012-04-28 21:06:11 följande:
    Slemmis
    Menade inte att det var samma sak. Jag vet inte eg hur ett falskt positivt ser ut då vi hela tiden pratar om spök därav mitt svar.
    oki det var såå du menade .. då är jag med
  • slemtorsk i din bralla
    SweetyMe90 skrev 2012-04-28 21:08:39 följande:
    Okej tack för alla svar :) Man vågar knappt tro på plus nu, speciellt inte så här tidigt...och när man försökt så länge..Blev helt förvånad imorse när jag gjorde testet att det visade svagt svagt positivt.Sen läste jag att en del fått falskt positivt då blev man bara skrämd, man vågar inte hoppas allt för mycket.
    jag håller nog med lite att man inte ska ropa hej liksom innan man får ett supersäkert plus, men om ditt test är rosa och strecket är synligt (om än svagt) utan att man måste trixa med foton för att se strecket så är det nog ändå så att du ÄR gravid.......
  • slemtorsk i din bralla
    Binegar skrev 2012-04-28 21:15:20 följande:
    Är ett CB digitalt tillförlitlig på BIM-2 om det ej tas med morgonurin?
    Alt BIM-1 med morgonurin?

BIM-2 i morgon .. men har inget hemma dock.
    Tänker med tanke på att RFSU har varit så otydligt..kan jag lita på ett CB om det visar neg de dagarna?
    jag skulle vänta med att det tills bim ...
  • slemtorsk i din bralla
    SweetyMe90 skrev 2012-04-28 22:19:48 följande:
    :D:DKul att det är så många mer än bara jag som ser det :) nu kan man inte mer än hoppas och tro!
    jo jag ser också..helt klart....håller tummarna för att det fortsätter
  • slemtorsk i din bralla
    Sockerkringlan skrev 2012-04-28 22:23:24 följande:
    Slemtorsk får jag gå lös på dina test med? Jag sitter hemma och har tråkigt nu ju Drömmer
    KÖR HÅRT
  • slemtorsk i din bralla

tjejer.. jag här försiktigt optimistisk... jag tror faktiskt att jag ÄR gravid... vågar inte riktigt tro på det än..

Tog ett test i morse, fast inte morgonurin, jag var nämligen uppe 6.20 och kissade och var då inte riktigt närvarande nog för att ta ett test.. men tog ett 9.45 sen..

Först efter fem min sågs typ.. inget... efter 10 min såg jag en skugga... ungefär som den i går... efter en timma dock (ja ja jag vet man ska inte kolla då) så ser man vilken färg skuggan har och den är INTE grå så att säga så nu börjar jag mina masspostningar i alla trådar för att få stöd och mothugg på det faktum att jag kanske är gravid.....

Ska bara få över bilderna till datorn också ha ha har stoooora problem med överföringen från min nya mobil till datorn..grrrr

• slemtorsk i din bralla

efter fem minuter (ursäkta ljuskvaliteten men kameran har jag inte lärt mig än och ville inte trixa med bilderna än)

Efter tio minuter och bilden är verkligen inte bra fan också...hmmmm

Det syntes såå mycket bättre i verkligheten (svagt iofs)

• slemtorsk i din bralla

efter en timma.. och kvalitetsmässigt bästa bilden också........syns verkligen skitdåligt på bilderna men ni får väl hugga halsen av mig då
  • slemtorsk i din bralla
    Es Mamma skrev 2012-04-29 12:14:42 följande:
    Slemtorsk, vad är det för mobil? Kan du inte välja fokuseringspunkt? Svårt att se när det är så suddigt :(
    det är en HTC oneX...det är autofokus precis som på min förra men det är skitsvårt att lära sig hantera den för helt plötsligt sitter avtryckaren på skärmen och inte på en knapp nedanför, ibland har jag jäääättebra fokus och så trycker jag av och inget händer liksom..kan ju försöka ta fler kort nu men då har ju iaf testet legat för länge... strecket börjar så smått blekna (ser det ut som) men det är ju snart tre timmar sen jag tog det liksom....
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester