• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Deni81

Mitt var spök antar jag, tog ett idag två dagar senare och då blev det ännu svagare.

• Meej
    Rebbea skrev 2018-02-11 15:58:28 följande:

[/quote]

[quote=78458222][quote-nick]Rebbea skrev 2018-02-11 15:57:48 följande:[/quote-nick]Vad tror ni? Bara äl +7 och tog på eftermiddagen.

Ser positivt ut! Grattis! Det var tidigt!
  • Gabriela11
    Rebbea skrev 2018-02-11 15:57:48 följande:

Vad tror ni? Bara äl +7 och tog på eftermiddagen.

Positivt! Grattis !! :)
  • Rebbea

Oj kan inte riktigt förstå om det är så!! Har med största sannolikhet UVI så ska försöka få tid hos vårdcentralen imorgon. Har inte direkt haft några symtom hittills förutom nya symtom av UVI som jag aldrig haft innan.. Ska ta ett test imorgon bitti med :) 

• nufårvise

Hej! Det är så roligt att se alla testerna. Jag har inget test idag, ska testa imorgon em. Tror jag är på ÄL+9 imorgon. Har en lutealfas på 10 dagar typ. Haft kraftig mensvärk i tre dagar, fortfarande förhöjd temperatur, är konstigt trött och har extremt spända bröst. Kan självklart vara mens på g men det känns annorlunda. Blir spännande imorgon. Håller tummarna för alla ????.

• Lunalove

Har testat med babyolan tidigt i några dagar nu eftersom Natural Cycles påstår att det finns indikationer, men de är helt blanka varje gång. Har varit extra känslig och varit illamående...NC har satt ut ÄL och jag är 1 vecka sen. Värt att testa andra test eller är det bara att gilla läget och vänta på tant röd?

Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
  • Alfonzzz
    Lunalove skrev 2018-02-11 21:33:12 följande:

Har testat med babyolan tidigt i några dagar nu eftersom Natural Cycles påstår att det finns indikationer, men de är helt blanka varje gång. Har varit extra känslig och varit illamående...NC har satt ut ÄL och jag är 1 vecka sen. Värt att testa andra test eller är det bara att gilla läget och vänta på tant röd?

Har du lust att bifoga en bild på din NC kurva? Är också användare nämligen :)
  • Lunalove
    Alfonzzz skrev 2018-02-11 21:49:55 följande:

Har du lust att bifoga en bild på din NC kurva? Är också användare nämligen :)

Notera att jag glömt att lägga in samlivet denna månaden... Fråga mig inte varför :/
    Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester