• Lunalove

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej! Är också i hopp om ett plus denna gången, därav så börjar jag nog inbilla mig en massor så behöver hjälp. Hjälper inte direkt att jag har massor av spök-symtom...

Detta tog jag idag med morgonurin, jag har oregelbunden cykel (börjat tempa) så är lite osäker. Men appen säger att jag bör ha mens på fredag 6/10, så BIM-3 (osäker på hur man räknar)?

Detta är CB's early prediction, det skall inte vara ett plus utan det skall bara vara ett vertikalt streck.

Inbillar jag mig helt? Jag tycker mig se ett litet skuggat streck när jag kollar på bilden i telefonen, kollar jag direkt på testet så syns det tycker jag.. syns bäst när det är i ett litet mörkare läge. Men som sagt tror jag inbillar mig? Det syns inget på mina andra test, men de är inte early predict så :/

Vilket som så tänker jag ta nytt test på fredag, men kunde inte hålla mig! :(

• Lunalove
    lilaemma skrev 2017-10-03 12:26:53 följande:
    Cb är kända för svaga spökstreck beställ hem några andra. Rekomenderar babyplans extra känsliga. Beställer du nu har du dem imorgon! :)

Jo jag har läst det i efterhand :/

Beställde från gravidkollen förra veckan innan jag läste att de verkar dåliga...

Har beställt från testlagret som borde komma idag, sådana kasetter.

Vart köper jag bäst ifrån när det kommer till babyplans extra känsliga?

Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
  • Lunalove

... men ja, inbillar jag mig att jag ser spökstreck? Eller såg du att det är myyyyyyyycket svagt? Sambon säger att jag har bebis på hjärnan så jag inbillar mig :(

Ni vet när man är sådär rastlös i kroppen och ingenting hjälper? Japp, dagligen!
  • Lunalove

Jag vill egentligen bara att någon annan säger att det inte är något där. Försöker bara klura ut varför mensen är 7 dagar sen, vi försökte inte på riktigt denna månaden.

Mens 7 dagar sen, har egentligen inga symtom mer än att jag kissar oftare och haft lättare "mensvärk" utan mens.

Testerna är tagna med mitt-på-dagen urin, ca hållit 3 timmar. Är det mening att göra något nytt imorgon bitti för att utesluta?

• Lunalove
    Queva skrev 2017-11-10 21:05:55 följande:

Vad knepigt!? Ser tyvärr inget.. Har du testat med äl test så vet du ej haft sen äl? Brukar du har regelbunden mens?

Har haft det sedan den kom igång efter uttag av spiral, haft ÄL innan. Tog tester denna månaden men lyckades väl inte pricka in för Natural Cykles har inte satt ut något. Vi får väl se vad som händer helt enkelt! :D
  • Lunalove

Ägglossningstest!

Visst klassas detta som negativt? Det tog dessutom mer än 5 min att avläsa...

• Lunalove
    Charlieellerså skrev 2018-01-06 22:15:04 följande:
    Näst intill positivt. Gissar att det är helt positivt i morgon förmiddag

Känns så konstigt med tanke på att mensen var 3 veckor sen förra gången och slutade i förrgår o.o

Tar test för att gå koll på cykeln igen :)

• Lunalove
    Charlieellerså skrev 2018-01-06 22:46:49 följande:
    Hmm, ja det känns ju väldigt tätt inpå mensen. Visst är strecken nära på lika starka? Lite svårt att se på bilden men det ser ju ut så
    Det andra är inte helt lika stark som der andra.. men ja det kan ju vara så att det blivit starkare pga att jag läste av efter typ 15 min..
  • Lunalove

Hej, jag är BIM+2 enl NC.. Jag hade inget graviditetstest hemma (kommer imorgon) så jag tog ett ÄL istället för jag hört att det kan synas på dem. Under denna månaden hade jag ett positivt ÄL test som sedan blev svagare var dag..

Detta testet jag tog nyss är nästintill positivt, vad tror vi om det?

• Lunalove

Tack för svaren, får hoppas att grav testen kommit redan idag så sambon hämtat ut. Jobbar kväll och skall försöka hålla mig tills jag kommer hem isf!

Hade väldig molvärk i de nedre delarna för 2 dagar sedan och hade en dag så jag mådde illa och mådde allmänt skit.. Så får hoppas på det bästa.

Hur kommer det sig att ÄL tester visar postat innan mens menar ni?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester