• Lunalove

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ammyloulou skrev 2018-05-14 16:44:19 följande:

Åh nej! Hoppas inte! Hur tedde sig testerna för dig då? Mina hoppar, först starkt, sen svagt, svagt och starkt igen (obs starkt för att vara bim -5 och -4 hehe).

När du hade kemisk graviditet, var de hoppiga då eller blev de bara svagare?

Bifogar fixad bild på min stickor så det syns tydligare vad jag menar med hoppigt.Går inte så bra för mig! Här är bilden

Jag testade positivt som ditt första test på BIM-4 sedan blev det svagare och svagare varje dag tills det blev blankt (3 dagar efter första testet).. Det blev aldrig starkare som ditt, så förhoppningsvis så slipper du det kemiska! :)
    BIM 21/5
  • Lunalove

Innan ni fortsätter läsa så skall ni veta att 1 jag har tagit testerna väldigt tidigt om man räknar med NC utsatta ÄL. Jag räknar testerna som negativa men ville höra vafalls det handlar om haha! Bilderna är redigerade för att jag har sämst kamera, jag ser dock strecken med blotta ögat i verkligheten. Babyplan testa tidigt!

Översta är tagen igår med kvällsurin.. Nedersta är taget idag med morgonurin. Någon som vart med om att det blivit 2 teststreck? Hahaha.

Oredigerad bara beskuren:

Tror man måste zooma för att se nått..

Planerar att ta ett test varje morgon trots att jag lovade mig själv att inte göra det, bara för att se hur det utvecklas :)

BIM 21/5
  • Lunalove
    Ejjami skrev 2018-05-16 09:48:03 följande:

Jag ser inget tyvärr. :(

Klandrar dig ibte, var svårt att få det på bild. Strecken är där dock och som sagt så räknar jag det som negativt. Ville egentligen bara veta om folk vart med om att 3 färgade streck dyker upp på ett test :p
    BIM 21/5
  • Lunalove

Gårdagens, håller inte koll på cykeln alls denna gången då jag var på semester utomlands en vecka.. Men BIM om typ 4 dagar. Gravidkollens test, är det spök? Haft en kemisk graviditet som var lite starkare än det där som sen vart negativt 2 dagar efter...

BIM 21/5
  • Lunalove

Vad tror vi? Tog ett bara för att brösten är ömma, är väldigt oregelbunden och har PCOS så har gett upp på att aktivt försöka... har bara legat när som.

Tog bort hylsan för att det blev skuggor (trasigt i plasten) men där jag ser en skugga är i test "hålet".

• Lunalove

Är det ingen som ser/inte ser på min första?
    Denna är redigerad till svartvitt bara för att, den tidigare i forumet är med färg.

• Lunalove
    Emiliaaaa skrev 2019-01-10 19:18:10 följande:

Ser ett grått streck och grått streck är ju ett spökstreck, så tyvärr:( men prova om 2 dagar då borde hcg hormonet gått upp om du är gravid :D

Menar du på bilden med färg eller bilden i svart vitt?

Strecket är nämligen rosa i verkligheten, inte grått.. men tänker att ögonen försöker lägga dit ett streck över huvud taget för att jag vill att det skall vara så :(
  • Lunalove
    Emiliaaaa skrev 2019-01-10 21:41:57 följande:

Menar på bilden med färg så ser båda strecken väldigt rosa ut. Det är ju väldigt positivt! Har bara själv blivit så lurad av dem å vet hur förstörd man blir när man fått upp hoppet. Har du nåt annat test hemma?:D

Tog ett clearblue Early nu men ser absolut ingenting.. så jag inbillar mig väl som vanligt..
  • Lunalove

Behöver era expert ögon, tog ju för ett par dagar sedan med annat märke.. med liten tillstymmelse till skugga.. därefter har det varit helt blankt på de babyplan jag har, i morse var det absolut ingenting. Nu tog jag denna bara för att jag verkligen känner att det är nått...

Man ser ju 2 streck självfallet, men är det spök? Känns som att det går åt det rosa hållet IRL men samtidigt lite grått? Vad tycker ni? :/

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester