• Skrutt 83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej tjejer!

Här är en tråd för alla oss som behöver hjälp att analysera svaga och tvivelaktiga graviditetstest samt för oss som tycker om att analysera andras! En tråd som kan hjälpa till med ett par extra ögon när man behöver det som mest, för barnlängtan och ett antal försök i bagaget kan ju göra att man ser streck som inte ens finns för att man så gärna vill att det ska vara där!

Så släng in bilder på era test så hjälps vi åt att analysera och hoppas!

ÄNTLIGEN är älskade lilla Melvin här!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-01-26 10:03
    Här är en länk till BIM-listan:
    www.familjeliv.se/Forum-1-5/m63199969.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-08 09:21
    Länk till "plustråden":

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m64471095.html
  • Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
  • Meej
    Ek90 skrev 2018-02-12 10:48:57 följande:

Okej, nu behöver jag hjälp :|

Nån som ser något? Är det ett spökstreck?

Jag ser ju NÅGOT, men är så rädd att det bara luras och bara är spökstreck. Tog ut stickan ur kassetten med så ser man bättre, haha. Vad troooor niii? :))))

Jag ser definitivt ett streck. Har ingen erfarenhet av spökstreck alls och skulle tolka det där som positivt! Grattis!
  • Annaalexandra95

Jag ser ju NÅGOT, men är så rädd att det bara luras och bara är spökstreck. Tog ut stickan ur kassetten med så ser man bättre, haha. Vad troooor niii? :))))

Jag ser också strecket!! :D
  • Ek90
    Meej skrev 2018-02-12 10:56:14 följande:

Jag ser definitivt ett streck. Har ingen erfarenhet av spökstreck alls och skulle tolka det där som positivt! Grattis!

Hjälp, vågar inte tro det förrän jag kollat med typ fyra test till, haha! Men håller tummarna så hårt för att det ska stämma, tack!
  • Ek90
    Annaalexandra95 skrev 2018-02-12 11:05:58 följande:

Jag ser också strecket!! :D

Ohh! :D får nog köpa fler test och kolla imorgon med, beställde hem ett digitalt precis som jag hoppas få kunna visa min sambo på alla hjärtans dag!
  • Jacqueline
    Deni81 skrev 2018-02-12 10:40:37 följande:

Tack för svar. BIM-1 idag. Förra testet syntes det mer på

Jag skulle nog avvakta iallafall tills imorgon och ta nytt med morgonurin lycka till
  • nufårvise

Det där ser jag tydligt ????
  • Annaalexandra95
    Jullan1989 skrev 2018-02-12 12:24:12 följande:

4-5 dagar innan BIM. Kan de va possitivt?

Absolut, jag skulle säga att det är positivt! Grattis :D
  • Emilix

Vad tror ni om det här? Fick positivt på clearblue rosa ägglossningstest den 31/1. Och idag ser gravtestet ut så här.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester