• kanske 4a

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Knasten83 skrev 2012-01-16 16:12:25 följande:
    Nu har jag ett nytt dilemma,, imorse kom blod, jag satte i tampong... Inte haft sån mensvärk jag brukar och nu tog jag ut tampongen, inget mer blod?? What?

Men oooh vad spännande det blev nu. Tempen fortfarande hög? testa, testa, testa  Glad

Jag har sådan molvärk till och från och värk i underlivet, det kan jag få när jag har mens annars. Men jag är ju bara på BIM -5, suck vad jag hoppas. Ska ta ett till test snart :)  
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-16 16:29:28 följande:
    Kanske 4: har inga test hemma!!!!!! Störigt!!!
    Men ååååååååååh, jag har en hel hög, du hade fått låna Glad Jag tar ett ikväll för dig med då hehe
    X vä feb-2003. X vä mars-2011 misslyckad metotrexatbehandling, vänster äggledare togs bort.
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-16 16:53:57 följande:

ja gör det!! hahaha!
    lillabambi skrev 2012-01-16 16:57:51 följande:
    Ta ett för med med oxå
    Nja ni vill nog ta era egna test tror jag. Tog ett nyss och det syns inget. Jag veeeeeeet att hcg inte har ändrat sig än och att det inte är lika koncentrerat som när man tar på morgonen. Men jag blev ändå besviken, ville iaf ha en skugga. När jag plussade med tvåan på äl +8 var det med ett kvällstest. Men men, i morgon är en annan dag.

• kanske 4a

En bild också då ifall någon är nyfiken :)

• kanske 4a
    Gummsan skrev 2012-01-16 18:07:46 följande:
    Via mobilen ser iaf jag två streck

Menar du mitt?
  • kanske 4a
    Gummsan skrev 2012-01-16 20:04:29 följande:
    Jupp...... Ska ta ett CB imon bitti med....

Jättemärkligt, jag vet inte vad jag ska säga längre. Håller fortfarande tummarna!
  • kanske 4a
    Knasten83 skrev 2012-01-16 21:49:14 följande:
    Har nån av er fått mens trots att ni varit gravida?

Nej men man hör ju ibland om de som haft det. Enda gångerna jag har blödit och varit gravid är vid mina två X :( men då har jag passerat BIM och plussat sent och redan då vetat att något inte stod rätt till. 

Har det kommit mer blod sedan i morse?  
  • kanske 4a

whywhy skrev 2012-01-17 08:31:22 följande:
    Att ett streck på en liten bit plast och papper kan  vara skillnaden mellan sprudlande glädje och total känsla av hopplöshet:(
    Morgontestet var.....BLANKTGråter
    Blir så trött. Så tittar man på gårdagens test som ligger där med sitt fullt synliga streck och hånler åt en.
    Varför?? Vad är vitsen?

Nej vilket skit! Det är samma för mig, svag skugga igår, negativt idag, pest!! :(

• kanske 4a
    whywhy skrev 2012-01-17 10:25:37 följande:
    Ja, det är så himla trist för man blir så ledsen när hoppet tänts och man bara rasar ner igen:(

Här är mina bilder so far:
    Översta från igår em, mellersta i morse  och de två längs ner för ca en timme sedan.

Spök??

På det två nedersta kan jag ana något men inte på det i mitten. Det här är psykiskt påfrestande, önskar jag bara kunde glömma allting och vänta.
  • kanske 4a
    NeLe skrev 2012-01-17 11:14:59 följande:
    Åh, har följt denna tråd lite i tysthet men med spänning..

Jag är på BIM-4 idag och tog ett test just. Blev inget med morgonurin då jag inte tänkt testa alls men jag testade nu i alla fall och tycks mig skymta ett litet extra streck?!

Det blev en del bilder men det var svårt att bara dela med sig utav en då det andra strecket inte är jättetydligt... Den sista bilden syns strecket mest på tycker jag. speciellt om man vinklar sig lite o tittar alt. kisar.
    Jag kan absolut skymta någoting :) Hoppas det går bättre för dig, att strecken blir starkare i morgon!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester