Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tror du? Här e en zoomad bild
Men ta ett nytt imorgon :)
Tror du? Här e en zoomad bild
Så ledsen och besviken. Hade så mkt hopp för denna månad och tempkurvan ser exemplarisk ut. Tog cb på morgonen som även denna månad ger falskt hopp då det blir ett svagt svagt streck som uppkommer på en gång men är Spökstreck då testlagret visar tvärblankt. Är på äl+9 idag och inser att det bara är att ladda om för försök nr 6 efter mf i dec:
Är detta spök blir jag knäpp. Har som mensvärk, illamående, bruna typ slemmiga flytningar som påminner lite om slemproppen. Ont i tittarna.
Ingen mens och är på dag 34 i cykeln.
Eftersom jag slutat med p-pi?ler yasmin för en månad sedan så kan ju bim vara när som i vilket fall som helst. Så länge mensen inte kommer så kan man väl hoppas? Kroppen skriker gravid, men jag har haft fel förr. Och mensen har inte varit regelbunden förr.. Har haft kraftiga äl-känningar men under en längre period denna månad, så kroppen kan ha haft svårt att skicka iväg ett. Nu tänker jag avvakta till mån eller tisdag. Har stickningar i magen idag. Så vi får se om det är ett plus till veckan. Har aldrig tidigare haft sån här flytning strax innan mens utan att mensen har kommit dagen efter. Men ingen mens i sikte, bara som mensvärk.
Vanligt med skuggor på testlagrets stickor? Testat i tre dagar nu och idag helt plötsligt fick jag skuggor på testen. Tidigare dagar har jag inte ens lyckats redigerat fram streck på testet men nu syns det irl men svårt att få med på bild, dock kan jag helt plötsligt redigera fram ett streck om jag vill . Blir helt tokig :-/ Syns säker inte här men kastar in en redigerad bild ändå..
Jag fick dessa två förra månaden, o nu har jag mens..
Tog detta idag. Äl+12 men känns som spök eller?
Efter att lagt ner det dagliga tempandet och leta dagar och bara låtit hjärnan tänka "Det händer när det händer" Så hade jag mina aningar denna månaden.
Skulle haft mens 23 juni men icke och jag trodde bara att min mens uteblev pga mycket stress som jag haft men idag 28 juni kunde jag inte låta bli att testa iomed mensen nu va duktigt sen så vips sa digital veckoindikator detta:)
Hej! Men vad häftigt att du gillar tråden så mycket att du orkat läsa 2000 sidor. När jag startade denna tråd hade jag i min vildaste fantasti aldrig kunnat ana att den skulle bli så stor och poppis som den är! Har för mig att hon fick sitt plus men minns inte när det var. Men om du trycker på symbolen längst ut till höger på ett inlägg hon skrivit i tråden (om du surfar från mobilen) så kan du klicka på "visa endast" då får du bara upp alla inlägg hon skrivit och kan då se hur det gick för henne. Surfar du via dator klickar du istället på "visa endast" längst ut till vänster under nicknamet. Kram från TS
Jag skakar!! Jag är gravid!!!!!! Fick precis tydligt blått plus på cb och svagt på testlagret och PE!! Digitala sa fortfarande ej gravid men är nog precis på gränsen! Så sjukt lycklig!! Nu ska jag försöka njuta och inte nojja för mkt! Tusen tack för pepp. Lägger in bilderna! För mig visar PE svagast och cb tydligast å starkast