Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tack för tipset! Jag ska kolla upp det :)
Tack för tipset! Jag ska kolla upp det :)
Jag har läst lite med progesteronkrämer. Skulle
Gärna prova men svårt o hitta info om när jag ska smörja. Då jag aldrig kan förutse mina cykler då dom är oregelbundna så vet jag ju typ aldrig när äl är eller när bim är.. har du tips på bra infosida?
Okej så jag ska börja smörja så fort jag är säker på att äl skett? Ingenting innan?
O sen smörja tills mensen kommer o sluta då? Eller tills plus och då fortsätta smörja?
Alltså måste fråga. Jag vet att man inte ska öppna digitala test så ni behöver inte kommentera otrevliga eller spydiga svar. Undrar bara om någon här gjort det och det visat sig att ni varit gravida? Jag bröt upp min och såg tre streck.. och dem två ljus var ju i test linjerna? Blir helt förvirrad..
Det är det som är svårt googlade mycket igår och vissa har fått så när dem varit gravida. Men tror nog att mensen är på ingång så.
När man inte kan sova.. går upp vid 04.00 o tar detta! Hur ska jag kunna somna om nu! Haha!
Testlagret är starkare än igår med så jag får nog inse stt jag är gravid.. igen! Åh snälla högre makter låt detta lilla frö fasta o hålla i dig för glatta livet :)
Äl+10 idag!!
Någon som har erfarenhet av predictor early?
Är i äl+11. En helt okej styrka för denna tid va?
Jag är nojig för jag har två tidigare missfall i bagaget.
Men tycker testet är lite konstigt för teststrecket ser mycket smalare ut än klntrollstrecket, brukar dessa tester bli så?
:)
Nu har jag sett att testerna ökar jättefint!! O detta är väl ganska starkt för att vara på äl+12 va? Nu ska jag tagga ner, slappna av och njuta av att må dåligt. Hahaha
Brösten ömmar inget typ längre. O idag blev INGEN höjning på stickorna. Äl+13... fan om det blir missfall en tredje gång här nu :(